| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Kreta
Malia, 30km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 850m2.
2 *
1986 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.
• Wi-Fi w pokojach bezpłatne
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
350m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 500m długości, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, pawilony, bar na plaży.
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 2)
• pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), łazienka (prysznic, WC), balkon
• restauracja główna "Altis", bar
• śniadanie (8:00-10:00) serwowane w restauracji głównej
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - PRZED I PO ZAKWATEROWANIU GOŚCIA
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE
• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 1m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
• Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, IZOLACJA ZAINFEKOWANYCH GOŚCI
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
13.11.2020 15:33
Wi-Fi
Serwis plażowy
Facebook