kod oferty: EG-759485

Apollo Beach ****

Lokalizacja: Grecja » Rodos » Faliraki
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 18.04.2023
Cena od: 2 483 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

100% klientów
poleca ten hotel

9.3

Na podstawie
10 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Apollo Beach ****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Berlin 18.04.2023   godz. 13:20       Powrót z:  Rhodes 25.04.2023   godz. 17:55
Cena za pokój
double standard room lateral sea view double side sea view wyżywienie: śniadania i obiadokolacje  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Oasis Tours o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Duży wybór restauracji i barów w okolicy
  • Świetne możliwości komunikacyjne
  • Duży wybór atrakcji w okolicy
  • Dobre wrażenie ogólne
Udogodnienia hotelu
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Życie nocne
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Bez paszportu
  • Dostęp do internetu
  • Sport
  • Rowery
  • Basen kryty
  • Klimatyzacja
  • Tenis
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Żeglarstwo
  • Animacje dla dorosłych
  • Blisko lotniska
  • Spa & Wellness
  • Sporty wodne

Opis hotelu

APOLLO BEACH **** położony jest w miejscowości Faliraki, około 100m publicznej plaży ( serwis plażowy dodatkowo płatny ). Około 600m od centrum miasta z bary, restauracje, sklepy. Odległość od lotniska około 17km.

Do dyspozycji gości całodobowa recepcja, restauracja główna, bar, przechowalnia bagażu, basen , taras słoneczny. Obiekt posiada pokoje o różnym standardzie, pokoje typu standard wyposażone w łazienki (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów ), TV sat, telefon, balkon/taras.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Covid 19

TEST: BRAK

Rodzaj testu

BRAK

Zwolnienie z testu

BRAK TESTU

Test dla dziecka

BRAK TESTUTesty przed przyjazdem

Grecja zniosła wymóg posiadania dokumentów określających status związany z COVID 19. Nie ma obowiązku wykonywania testów, przedkładania certyfikatów szczepienia, wypełniania formularza lokalizacyjnego.

Testy po przyjeździe

Nie ma obowiązku wykonywania testów po przyjeździe.

Formularz lokalizacyjny

Od 15.03.2022 nie ma obowiązku wypełniania formularza lokalizacyjnego.

Więcej informacji

https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecja

https://covid19.gov.gr/

Serwis hotelowy

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Warunki podróżowania

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Rodzaj oferty - ważne informacje

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.

3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.

Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.

Pl lot

Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.

Corendon

Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.

4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje

Cena zawiera

• ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• bilet lotniczy,

• zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),

• wyżywienie według wybranej opcji,

• bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,

• bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• transfer lotnisko-hotel-lotnisko

Uwaga! podstawa ceny nie zawiera

• bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi

• podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1 * i 2 * - ok. 0,50 EUR; 3 * - ok. 1,50 EUR , 4 * - ok. 3 EUR, 5 * - ok. 4 EUR.

Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 18 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
9.3

Na podstawie 10 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Wymagających klientów  36%
Szukających rozrywki  27%
Rodzin z dziećmi  27%

 

Jakość a cena

82% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 8.1
Pokoje 9.1
Położenie 9.7
Posiłki 9.3
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.