kod oferty: EG-438461

Panorama **

Zdjęcia  |  Mapa  
Lokalizacja: Grecja » Rodos » Genadi
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 30.04.2021
Cena od: 1 740 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  
Zadaj pytanie do oferty zamknij

Panorama **

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

  • Coral Travel / Wezyr od 1 740 zł/os.

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Warszawa - Chopin 30.04.2021       Powrót z:  Rodos 07.05.2021
Cena za pokój
PROMO DOUBLE GV GROUND FLOOR wyżywienie: śniadania  
Pokój dwuosobowy (Double Room Village View) wyżywienie: śniadania  
Pokój dwuosobowy (widok na morze) wyżywienie: śniadania  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Coral Travel / Wezyr o tej ofercie

Zalety regionu

  • Zatoka Anthony'ego Quinna, którą według legend aktor otrzymał w darze od rządu greckiego za jej rozsławienie licznymi romansami.
  • WaterPark - atrakcja dla całej rodziny! Jeden z największych parków wodnych w Europie.
  • Stare miasto Rodos wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO.
Udogodnienia hotelu
  • Kurorty nadmorskie
  • Bez paszportu

Region

Rodos

Lokalizacja

200m od Gennadi, 65km od lotniska w Rodos-RHO. Hotel usytuowany na powierzchni: 650m2.

Kategoria organizatora

2 *

Data otwarcia

1985 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (bezpłatny).

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

• Wi-Fi w pokojach bezpłatne

Plaża

300m od hotelu, publiczna, żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.

Pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 3)

Typy pokoi

• pokoje double sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje double promotion dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracja główna, bar

śniadanie

• śniadanie (07:30-09:00) serwowane w restauracji głównej

śniadanie i obiadokolacja

• śniadanie (07:30-09:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej

Z myślą o dzieciach

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• rzutki

Dodatkowe Informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - PRZED I PO ZAKWATEROWANIU GOŚCIA

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE I KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 1m2

• Czy na leżakach są materace? - NIE

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE

• Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE

• Czy siłownia jest czynna? - NIE

• Czy mini klub jest czynny? - NIE

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - IZOLACJA ZAKAŻONYCH GOŚCI

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W

Podatek Turystyczny

W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu

14.12.2020 15:37

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi

Serwis plażowy

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 16 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.