| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
DOUBLE DESIGN ROOM BALCONY OR TERRACE wyżywienie: śniadania | ||||
COMFORT DOUBLE ROOM wyżywienie: śniadania | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na basen) wyżywienie: śniadania | ||||
Suite 2 osobowy (balkon) wyżywienie: śniadania | ||||
Suite 2 osobowy (taras, widok na basen) wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Costa Brava
Centrum Lloret de Mar. W pobliżu hotelu znajdują się bary, restauracje oraz dyskoteki. Lotnisko w Barcelonie znajduje się w odległości 80km, ok. 35km od lotniska w Gironie.. Hotel usytuowany na powierzchni: 7000m2.
3 *
3 *
1973 r. Odnowiony w 2015 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
350m od hotelu, publiczna, żwirowa, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: ręczniki plażowe (depozyt), płatne: parasole, leżaki.
• budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
• aneks (liczba pięter: 4)
• pokoje design balkon lub taras dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna (działa w godzinach 06:00-04:00), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• junior suity: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna (działa w godzinach 06:00-04:00), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
• junior suity premium: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna (działa w godzinach 06:00-04:00), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• pokoje premium: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna (działa w godzinach 06:00-04:00), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje triple design dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna (działa w godzinach 06:00-04:00), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• restauracja główna, bar
• śniadanie (07:00-10:00)
• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
• śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00)
• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-22:00)
• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
All Inclusive
(10:00-23:00)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• bilard
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Hotel tylko dla dorosłych.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
• Czy siłownia jest czynna? - NIE
• Czy mini klub jest czynny? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? izolacja od pozostałych gości
[Opłata Turystyczna
W]
Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco 5 * - ok. 3,00 €/os/doba (Barcelona ok. 3,50€/os.), 4 * - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 1,70€/os/doba), apartamenty – ok. 1,00€/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os/doba), campingi i pozostałe obiekty hotelowe – ok.0.60€/os/doba (Barcelona ok. 1,00€/os/doba).
Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.
Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.
22.10.2021 12:31
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Tylko dla dorosłych
All Inclusive
Serwis plażowy
Facebook