kod oferty: EG-391265

Garbi ***

Zdjęcia  |  Mapa  
Lokalizacja: Hiszpania » Costa Brava » Lloret de Mar
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 03.07.2021
Cena od: 2 542 zł 7 dni/os. 2 756 zł
  Rezerwuj  
Zadaj pytanie do oferty zamknij

Garbi ***

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

  • Coral Travel od 2 542 zł/os.

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Warszawa - Chopin 03.07.2021   godz. 06:35       Powrót z:  Barcelona 10.07.2021   godz. 17:55
Cena za pokój
Pokój dwuosobowy (balkon lub taras) wyżywienie: śniadania i obiadokolacje  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Coral Travel o tej ofercie

Zalety miejscowości

  • Dobre wrażenie ogólne
  • Urokliwe miejsce
  • Dużo sklepów
  • Dużo banków i bankomatów
Udogodnienia hotelu
  • Kurorty nadmorskie
  • Bez paszportu

Region

Costa Brava

Lokalizacja

LLoret De Mar, 84km od lotniska w Barcelonie, ok. 35km od lotniska w Gironie. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000m2.

Kategoria organizatora

3 *

Data otwarcia

1990 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), basen odkryty. Goście mogą korzystać z aquaparku znajdującego się w hotelu Gran Garbi Mar.

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

500m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.

Pokoje

Zlokalizowane w 1 budynku

• budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 3 os.: klimatyzacja centralna, TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

Wyżywienie

• restauracja główna, bar

śniadanie i obiadokolacja

• śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-21:00)

śniadanie, obiad i kolacja

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00)

All Inclusive

(10:00-23:00)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00)

• lody

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Dodatkowe Informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

• Czy na leżakach są materace? - NIE

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE

• Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00:00-18:00)

• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE

• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)

[Opłata Turystyczna

w]

Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco 5 * - ok. 3,00 €/os/doba (Barcelona ok. 3,50€/os.), 4 * - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 1,70€/os/doba), apartamenty - ok. 1,00€/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os/doba), campingi i pozostałe obiekty hotelowe - ok.0.60€/os/doba (Barcelona ok. 1,00€/os/doba).

Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.

Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.

Aktualizacja opisu

14.04.2021 15:44

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi

Aquapark

All Inclusive

Serwis plażowy

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 16 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.