| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
pokój dwuosobowy standard z jednym lub dwoma łóżkami wyżywienie: śniadania | ||||
double standard room pool view twin pool view (2p) wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
3
Hiszpania/Costa Brava
Hotel wzniesiony został w roku 1965. Obiekt oferuje łącznie 156 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka medyczna, transfer hotelowy i pobudka na życzenie.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Na życzenie gości dostarczone mogą być dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Za opłatą goście skorzystać mogą z sejfu. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Optymalny komfort pobytu zapewniają telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują wanną i bidetem. Ekskluzywnie dla naszych goście przygotowaliśmy artykuły kosmetyczne.
Hotel oferuje basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Muzyka na żywo, miniklub i minidisco zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne, opcja all inclusive i All-Inclusive Special. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i piknik. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe, napoje alkoholowe i międzynarodowe marki.
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Przelot na trasie Polska/Niemcy - Barcelona/Girona - Polska/Niemcy
Opłaty lotniskowe
Ubezpieczenie KL, NNW
Transfery lotnisko - hotel, hotel - lotnisko
Zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
• na lotach Ryanair (FR) - w cenie 1mała torebka (max. wymiary: 40 x 20 x 25 cm)
• na lotach Wizz Air (W6) - w cenie 1 sztuka bagażu podręcznęgo do 10kg o wymiarach max 40x30x20 cm - na lotach LOT (LO) - w cenie 1 bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm
Zakwaterowanie w pokoju pojedynczym
Duży bagaż podręczny - ceny w momencie zakładnia rezerwacji
Bagaż rejestrowany - ceny w momencie zakładnia rezerwacji
Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
Bagaż rejestrowany do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
Bagaż rejestrowany do 20 kg Ryanair
Drugi bagaż podręczny do 10 kg o wymiarach 50 cm x 40 cm x 23 cm
Bagaż rejestrowany do 10kg o wymiarach
[bagaż rejestrowany do 20 kg
LOT]Bagaż rejestrowany 23 kg
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Ograniczona opieka w języku polskim zapewniona przez pracownika lokalnego kontrahenta, tel. kontaktowy +34 689-37-32-37
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dokumentem podróży uprawniającym do bezwizowego wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) do 90 dni na terytorium Królestwa Hiszpanii jest paszport bądź dowód osobisty.
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Rodzin z dziećmi 33%
Par 33%
Aktywnych 17%
84% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook