kod oferty: EG-645389

Alegria Caprici Verd ****

Lokalizacja: Hiszpania » Costa Brava » Santa Susanna
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 20.10.2021
Cena od: 2 312 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

85% klientów
poleca ten hotel

8.1

Na podstawie
63 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Alegria Caprici Verd ****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Brak ofert dla podanych opcji

Oasis Tours o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Atrakcyjna lokalizacja: w elitarnej części kurortu Santa Susana, przy nadmorskim bulwarze, w pobliżu restauracji.
  • Bogata oferta rekreacyjna: basen z jacuzzi, fitness, sauna, w sezonie głównym cykliczne programy rozrywkowo-animacyjne.
  • Tylko 100 m od szerokiej i piaszczystej plaży.
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Dostęp do internetu
  • Sport
  • Bez paszportu
  • Basen kryty
  • Klimatyzacja
  • Hotel klubowy
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Przedszkole
  • Życie nocne

Opis kontrahenta

Hotel Caprici Verd jest obiektem nowocześnie urządzonym, przyjaznym dla środowiska. Położony jest ok 50km od Girony i Barcelony.

Hotel posiada 266 pokoi (Std, Familiars, Premium), rozmieszczonych na 5 piętrach, całodobową recepcję, klimatyzację (w określonych miesiącach), punkt wymany walut, pralnię telewizję satelitarną, 2 bary i restaurację główną.

Goście mogą korzystać z "otwartej kuchni" i urozmaiconego bufetu składającego się z dań kuchni międzynarodowej w restauracji głównej.

Sport i rozrykwa: sprzęt do ćwiczeń, basen kryty, basen odkryty.

Dla dzieci: pokój zabaw, brodzik, animacje (czerwiec-wrzesień)

Pokoje standardowe: klimatyzacja, mini bar, sejf, łazienka z prysznicem, zestaw kosmetyków; dla 2 do 4 osób; balkon lub taras.

HOTEL CAPRICI VERD **** SUPERIOR ALL INCLUSIVE:W momencie zameldowania wszyscy goście z ALL INCLUSIVE otrzymują bransoletki hotelowej.

Restauracja: pełne wyżywienie i napoje podczas obiadu i kolacji. Napoje serwowane w restauracji to: woda, napoje bezalkoholowe, piwo, wino domowe.

Bar: od 10.30 do 23.00- napoje z menu ALL INCLUSIVE. Bar przekąskowy w godzinach: 10:30 - 13:00, 15:00 - 19:00 i od 9.30 do 23.00.

Przekąski i napoje ALL INCLUSIVE można przyjmować tylko w wyznaczonych miejscach. Nie ma możliwości wnoszenia artykułów spożywczych do restauracji lub z restauracji na basen, z baru na basen itp.

Program ALL INCLUSIVE dotyczy tylko pobytu na minimum 5 nocy.

Bransoletka ALL INCLUSIVE zawsze musi być widoczna na nadgarstku.

Dyrekcja hotelu zastrzega sobie prawo do odebrania opaski ALL INCLUSIVE Klientowi, jeśli dostrzeże niewłaściwe kożystanie z oferty. Należy to rozumieć np. martotrawienie żywności, przekazywanie posiłków i napojów osobom bez opasek.

Usługa ALL INCLUSIVE zostanie uznana za zakończoną w dniu wyjazdu o godzinie 10.30. Za każdą opaskę ALL INCLUSIVE od każdego klienta zostanie pobrany depozyt w wysokości 10 . W dniu wyjazdu bransoletka ALL INCLUSIVE musi zostać dostarczona do godziny 11:00, w przeciwnym razie hotel zatrzyma kaucję, za każdą zgubioną bransoletkę zostanie nałożona grzywna w wysokości 30 . Napoje alkoholowe nie są serwowane osobom niepełnoletnim. USŁUGA ALL INCLUSIVE nie obejmume wypożyczanie gier, tenisa stołowego, korzystanie z bilardu lub sal gier i komputerów, automatów sprzedających tytoń lub produkty, sejfu, wypożyczenia ręczników, telefonów, sauny lub room service, potrawy i napoi nie określone w programie ALL INCLUSIVE.

Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

Covid 19

TEST: NIE

Rodzaj Testu

BEZ TESTU

Test Dla Dziecka

BEZ TESTU

Wymagane Dokumenty

Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/

Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem.

Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować. Decyzją władz Hiszpanii od dnia 21.06.2021 r. Polska nie znajduje się na liście "Państw podwyższonego ryzyka dot. COVID-19" (wyjazdy do 27.06)

Przedstawienie negatywnego wyniku testu lub zaświadczenia o zaszczepieniu/ozdrowieniu nie jest wymagane.

Pełna lista regionów ryzyka (w j. hiszpańskim) znajduje się na stronie internetowej hiszpańskiego Ministerstwa Zdrowia (lista obowiązująca do 27.06.2021)

Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Hotele regulacje i zmiany po covid 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

Przelot liniami resjowymi -warunki

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.

Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.

Pl Lot

Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.

Corendon

Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko.

Cena zawiera/nie zawiera

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair. Oferta z przelotami na Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.

Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 16 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
8.1

Na podstawie 63 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  52%
Ceniących spokój  40%
Nastawionych na zwiedzanie  30%

 

Jakość a cena

73% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 7.6
Pokoje 8.7
Położenie 8.0
Posiłki 8.0
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.