| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (de lux) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na morze, de lux) wyżywienie: All Inclusive | ||||
EXCELSIOR CLUB wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Cuba
Zlokalizowany na małej wysepce, na archipelagu Jardines del Rey obiekt wspaniały na egzotyczne wakacje. Znajdziemy tu wszystko do udanych wakacji. Charakterystyczna dla tego regionu niska kolonialna zabudowa pozwala od razu wczuć się w klimat Karaibów. Na terenie hotelu do dyspozycji basen relaksacyjny, zaplecze sportowe i wiele barów i restauracji z doskonałą lokalną kuchnią. Na pobliskiej piaszczystej plaży fantastyczne warunki do wypoczynku.
Wyspa Cayo Santa Maria, 402km od lotniska w Havanie. Hotel usytuowany na powierzchni: 75000m2.
5 *
2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
• Wi-Fi w lobby płatne
100m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
• 10 budynków (liczba pięter: 2)
• pokoje deluxe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
• suity dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), balkon lub taras
• restauracje, restauracje a la carte (3), bary (3)
All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-22:00)
• przekąski (12:30-14:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
• płatne. Wymagana rezerwacja.
• 2x międzynarodowa
• kubańska
• brodzik
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - płatne
• korty do tenisa ziemnego (2)
• siatkówka plażowa
• siłownia
• animacje
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiAnia posiłków na wynos? - TAK
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 100m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? TAK Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? TAK
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka tylko anglojęzycznego rezydenta.
13.01.2021 11:09
Niepełnosprawni
Siłownia
Tenis
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Facebook