| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (Classic Room) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na morze) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Suite 2 osobowy (widok na morze) wyżywienie: All Inclusive | ||||
THE LEVEL SEA VIEW wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Varadero
Pięciogwiazdkowy hotel sieci Melia to doskonały wybór na wakacje z wysokim poziomem komfortu. Polecany ze względu na piękną prywatną plażę, smaczną kuchnię i cenione przez gości centrum odnowy biologicznej. Melia International to także całodobowe all inclusive i pokoje z widokiem na morze. To miejsce sprawia, że będziemy chcieli tu wracać.
10km od centrum Varadero, 30km od lotniska w Varadero. Hotel usytuowany na powierzchni: 10000m2.
5 *
2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (6), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen odkryty.
• Wi-Fi w lobby płatne
• Wi-Fi w pokojach płatne
100m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki.
• budynek główny (liczba pięter: 11, liczba wind: 2)
• pokoje classic dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• junior suite dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje The Level dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje premium The Level dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• junior suity The Level dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• grand suity The Level dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• restauracja główna, restauracje a la carte, bary
All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-15:00), kolacja (19:00-21:00)
• przekąski (12:00-17:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
Wymagana rezerwacja.
• Market Grill międzynarodowa - bezpłatna
• TexMex meksykańska - jedna wizyta podczas pobytu gratis
• Doble Play międzynarodowa - j.w
• Cubano local - j.w
• Hacienda meksykańska - j.w
• Casa Nostra włoska - j.w
• Market Grill międzynarodowa - bezpłatna
• Sensum międzynarodowa - płatna
• Sasa japońska - jedna wizyta podczas pobytu gratis
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-7 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
• siłownia
• animacje
• sauna
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka tylko anglojęzycznego rezydenta.
09.07.2021 11:23
SPA
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Facebook