kod oferty: EG-721338

Sun Island Resort & Spa (Ari Atol) *****

Lokalizacja: Malediwy » Atol Ari »
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 12.06.2023
Cena od: 8 994 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

100% klientów
poleca ten hotel

9.4

Na podstawie
50 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Sun Island Resort & Spa (Ari Atol) *****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Warszawa - Chopin 12.06.2023   godz. 17:40       Powrót z:  Male 19.06.2023   godz. 23:40
Cena za pokój
sun villa wyżywienie: pełne wyżywienie  
Willa 2 osobowa (od strony morza) wyżywienie: pełne wyżywienie  
deluxe beach villa wyżywienie: pełne wyżywienie  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Best Reisen o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • W hotelu działa renomowane centrum nurkowe i ekskluzywne SPA w tropikalnym ogrodzie z sauną, jacuzzi i gabinetami zabiegowymi.
  • Nietuzinkowe animacje: rejsy o zachodzie słońca, wycieczki łodzią motorową na pobliską wyspę.
  • Atrakcje dla amatorów aktywnego wypoczynku: korty tenisowe, sala do squasha, pole golfowe, windsurfing, narty wodne, katamaran.
  • Dobre wrażenie ogólne
Udogodnienia hotelu
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Fitness / siłownia
  • Oferty egzotyczne
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Sport
  • Rowery
  • Dostęp do internetu
  • Windsurfing
  • Przedszkole
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Kurorty nadmorskie
  • Spa & Wellness
  • Nurkowanie

Naszym zdaniem

Elegancki hotel w otoczeniu dziewiczej i bujnej przyrody. Należy do renomowanej sieci Villa Hotels. Bogata oferta rekreacyjna, sportowa i kulinarna, rafa koralowa, krystaliczna woda oceanu, biała plaża, tropikalna sceneria. Duży hotel, dużo atrakcji, dużo wrażeń!

Położenie

Hotel położony na Nalaguraidhoo - jednej z wysepek (1600 x 440m) tworzących Południowy Atol Ari. Oddalony jest o ok. 114km od międzynarodowego lotniska Male. Transfer zajmuje około 35minut - przelot lokalny * (przelot samolotem na lotnisko Maamigili, a następnie transfer łodzią motorową).

Przylot

Przeloty krajowe z międzynarodowego lotniska Velana na głównej wyspie Male do hoteli Royal Island oraz Sun Island organizowane są do maks. godz. 16:30. Po tym czasie wyloty są niemożliwe i mogą być zrealizowane następnego dnia. Na życzenie istnieje możliwość rezerwacji pierwszego noclegu w Paradise Island Resort (a stamtąd transfer łodzią motorową na lotniko w Male dnia następnego dopasowany do godziny przelotu lokalnego)- wycena na zapytanie i w zalezności od dostępności miejsc. Przelot krajowy na wyspę odbędzie się wówczas następnego dnia ok. godz. 10.00 (godzina operacji pierwszych przelotów lokalnych). Goście przybywający na międzynarodowe lotnisko Male po godzinie 16:30, mogą także samodzielnie i na własny koszt zarezerwać nocleg na Male.

Wylot

Wyloty krajowe na międzynarodowe lotnisko możliwe są dla samolotów międzynarodowych wylatujących po godzinie 9.00. Nie ma możliwości wcześniejszych lotów. Jeśli istnieje konieczność wczesnego stawienia się na międzynarodowym lotnisku - wówczas należy przylecieć dzień wcześniej z wyspy hotelowej na główną wyspę Male. Na życzenie istnieje możliwość rezerwacji ostatniego noclegu w Paradise Island Resort (a stamtąd transfer łodzią motorową dopasowany do godziny wylotu) - wycena na zapytanie i w zalezności od dostępności miejsc. Godzina transferu zostanie podana gościom wieczorem w przeddzień wylotu. Transfery lotnicze dla pasażerów mających nocny lot międzynarodowy są organizowane maksymalnie do godz. 17.00.

Należy pamiętać, że nie istnieje uniwersalny rozkład lotów krajowych. Linia lotnicza organizuje samolotowe transfery zgodnie z zapotrzebowaniem i zastrzega sobie prawo do obsługi lotów tylko wtedy, gdy dany lot jest powyżej punktu opłacalności ekonomicznej. Dlatego nie ma gwarancji godziny przylotu/wylotu.

Limit bagażu na przelotach lokalnych to 25 kg/os bagaż rejestrowany i 5 kg/os bagaż podręczny. Nadbagaż płatny na miejscu około 2USD za 1 KG + podatki (opłata uzależniona od warunków przewoźnika lokalnego).

Wyposażenie

Eleganckie lobby z barem, całodobowa recepcja, restauracja główna, restauracja tajska w formie pawilonu na wodzie (łączy go z plażą pomost), restauracja z daniami grillowanymi na tarasie przy plaży, restauracja włoska (na wodzie), główny bar, bar przy basenie (część swim-up), bar przy plaży, Zero Restaurant&Bar (w najbardziej zielonym zakątku wyspy, przejście po moście wiszącym pośród drzew, specjalność to dania wegetariańskie i owoce morza), Vani Coffee Shop, room-service, bezpłatne Wi-Fi.

Na terenie hotelu znajduje się ogród z uprawą ziół, przypraw i warzyw, a także centrum konferencyjno-biznesowe z kącikiem internetowym, salon piękności, sklepy, pralnia, gabinet lekarski.

Pokoje

Sun villa - pawilony w centralnej części wyspy, otoczone ogrodem; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka częściowo na świeżym powietrzu, Wi-Fi, weranda. Powierzchnia - ok. 45m kw.

Beach villa - w bungalowie przy plaży; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, weranda. Powierzchnia - ok. 35m kw.

Lagoon beach villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, weranda z wyjściem na plażę, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty. Powierzchnia - ok. 52m kw.

Sunset beach villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, weranda z wyjściem na plażę (widok na zachód słońca), indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty. Powierzchnia - ok. 40m kw.

Deluxe beach villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, weranda z wyjściem na plażę. Powierzchnia - ok. 52m kw.

Beach villa with whirpool - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, duży taras z wanną jacuzzi/ wyjście na plażę. Powierzchnia całkowita - ok. 120m kw.

Beach pool villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, duży taras z prywatnym basenem i wyjściem na plażę. Pwierzchnia całkowita- ok. 120m kw.

Deluxe beach pool villa - obszerna sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, wanna z jacuzzi częściowo na świeżym powietrzu, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, duży taras z prywatnym basenem i wyjściem na plażę. Pwierzchnia całkowita- ok. 170m kw.

Water villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, zestaw do kawy/herbaty, łazienka (wanna/prysznic), Wi-Fi. Powierzchnia całkowita - ok. 73m kw., usytuowanie na lagunie, taras wypoczynkowy z zejściem do wody.

Sunset water villa - powierzchnia i wyposażenie jak w water villa, usytuowanie po przeciwnej stronie mola (widok na zachód słońca).

Two bedroom family beach villa - dwie beach villa; drzwi wewnętrzne, oddzielne wejścia, takie samo wyposażenie jak w beach villa. Całkowita powierzchnia - ok. 104m kw.

Two bedroom overwater suite - luksusowa willa na końcu molo z pięknym widokiem na lagunę; 2 sypialnie, pokój dzienny, 2 łazienki (z oddzielnymi wc), klimatyzacja, wiatraki sufitowe, Wi-Fi, TV sat, minibary, zestawy do przygotowania kawy/herbaty, duży taras (wejście do niego z każdej sypialni i pokoju dziennego), wanna z jacuzzi, zejścia do laguny. Powierzchnia całkowita- ok. 200m kw.

W podstawowych pokojach (nie typu family) możliwość zakwaterowania max 2 osób dorosłych i 2 dzieci do 12 r.ż. (dzieci śpią na tzw. existing bedding czyli z rodzicami bądź na drugim łóżku bądź na sofie, jeśli będzie w pokoju). Możliwość maksymalnie 1 dostawki w pokoju. Łóżko typu sofa bed nie jest wymienne na extra bed.

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje w formie bufetów, woda do kolacji bezpłatna, pozostałe napoje płatne

FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów (restauracja główna), woda do obiadów i kolacji bezpłatnie, pozostałe napoje płatne

All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów (restauracja główna), woda, kawa (łącznie z espresso i cappuccino), herbata, wyznaczone napoje bezalkoholowe i alkoholowe (piwo, wino stołowe, gin, wódka, rum, whiskey), koktajle i lody, przekąski, codziennie uzupełniany minibar (2 napoje, 2 buteleczki wina, 2 piwa, 2 przekąski), Dine Around - 1 posiłek (lunch lub kolacja) w restauracji a'la carte (napoje płatne) przy pobycie min. 5 noclegów (wymagana rezerwacja)

System all inclusive obowiązuje w restauracji głównej (trzy posiłki dziennie), w barze przy basenie (10.00-18.00), barze przy plaży (10.00-17.00), barze głównym i coffee shop (10.00-01.01). Płatne są posiłki oraz napoje spoza listy all inclusive, alkohole i napoje premium, świeżo wyciskane soki.

Pozostałe profity all inclusive: 15% zniżki do restauracji a'la carte podczas całego pobytu, sauna, łaźnia, 15% zniżki na wyznaczone zabiegi w spa, windsurfing, canou (1 godz./dzień w zależności od obłożenia hotelu i warunków atmosferycznych), sprzęt do snorkelingu, wycieczka sunset fishing (przy min. 6 noclegach).

W pokoju codziennie butelka wody (lokalna marka) dla każdego gościa - przy każdej opcji wyżywienia.

Sport i rozrywka

Piękny, duży basen tworzący linię horyzontalną z oceanem, otoczony tarasem słonecznym, badminton, tenis stołowy, sala do squasha, koszykówka, siatkówka plażowa, bilard, rzutki, siłownia. Odpłatnie: ośrodek sportów wodnych (narty wodne, rowery wodne, katamaran, banan, łodzie), renomowane centrum nurkowe (wypożyczalnia sprzętu, wyprawy, nocne safari, kursy PADI) oraz ekskluzywny ośrodek spa w tropikalnym ogrodzie z sauną, jacuzzi i gabinetami zabiegowymi (ajurweda, aromaterapia, masaże, kosmetyka, butik spa).,

Hotel organizuje wieczory folklorystyczne, dyskotekę, karaoke, występy i programy artystyczne, rejsy, wycieczki, transfery na wyspę do siostrzanego hotelu Holiday Island, a także pogadanki na temat oceanicznej fauny z karmieniem płaszczek.

Dla dzieci

Basen dla dzieci (ok. 62m kw.) zintegrowany z dużym basenem, menu dziecięce, okazjonalnie program rozrywkowy, opiekunka do dziecka (odpłatnie), łóżeczka niemowlęce, wysokie krzesełka.

Dla nowożeńców

Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców.

Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać w recepcji hotelowej. Podróż poślubna musi odbyć się nie później niż 6miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.

Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, kolację wigilijną w dniu 24.12, kolację sylwestrową w dniu 31.12, anglojęzyczna obsługa hotelowa, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku Green Tax (6 euro za noc) za każde dziecko w wieku od 0 do 2 lat.

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Covid

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Atrakcje na świeżym powierzu

Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 18 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
9.4

Na podstawie 50 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Ceniących spokój  64%
Par  43%
Rodzin z dziećmi  27%

 

Jakość a cena

93% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 9.2
Pokoje 9.4
Położenie 9.6
Posiłki 9.3
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.