| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Willa 2 osobowa (od strony morza) wyżywienie: pełne wyżywienie | ||||
Willa 2 osobowa wyżywienie: pełne wyżywienie | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Stylowy hotel otoczony piękną laguną, złotą plażą i rafą koralową. Niebiański spokój, bogaty pakiet all inclusive z napojami i alkoholomi całą dobę, bajkowe widoki, ukojenie zmysłów.
Na północnym Atolu Ari, ok. 50km od głównej wyspy Male (i międzynarodowego lotniska Velana), jedyny hotel na wysepce (600 x 150m).
Transfer z lotniska w Male odbywa się łodzią motorową (ok. 60minut). Łódź odpływa dwa razy dziennie do Veligandu Island Resort: o godz. 10.30 i 16.45. Powrotna podróż z hotelu na lotnisko: 07.00 i 15.30.
Jeśli zdarzy się, że samolot linii międzynarodowych przyleci na Male później i nie będzie można skorzystać z łodzi o godz. 16.45, wówczas istnieje możliwość (za opłatą) rezerwacji prywatnego transferu łodzią lub noclegu na Male i podróży do Veligandu Island Resort następnego ranka. W rzadkich przypadkach, ze względu na siła wyższą (np. warunki pogodowe) godziny transferów łodzią mogą ulec zmianie.
Na życzenie/odpłatnie istnieje możliwość organizacji transferu hydroplanem (ok. 20-25minut scenicznego lotu); Po przybyciu na Malediwy, następnie po odprawie imigracyjnej i celnej, należy przejść do hali przylotów i zgłosić się do naszego loklanego przedstawiciela (zgodnie z dokumentami podróży), który asystuje gościom do stanowiska odprawy hydroplanów. Następnie klienci są przewożeni autobusem wahadłowym z lotniska do TMA Terminal (ok. 10minut). Tam w lounge goście czekają na hydroplan - ok. godziny. Na miejscu darmowo bezprzewodowy Internet, kafejka internetowa, telewizor, woda pitna. W rzadkich przypadkach (np. opóźnienie lotów międzynarodowych) - oczekiwanie może się przedłużyć. Poczekalnia otwarta jest od 06.30 do 18.30 (może to ulec zmianie).
Goście przylatujący późnym rejsem międzynarodowym, który nie ma połączenia z ostatnim hydroplanem tego dnia do Veligandu Resort (zwykle odlatuje nie później niż ok. godz. 16.00) mogą zdecydować się na nocleg w pobliskim hotelu w Champa Central Hotel na Male za dodatkową opłatą lub pozostać na lotnisku. Pomocą służy obsługa na miejscu.
Uwaga
• Hydroplany latają tylko w ciągu dnia, tj. między godz. 06.00 a 18.00.
• Ostatni lot z Veligandu odbywa się około godziny 16:00.
• Limit na bagaż rejestrowany wynosi 20 kg, bagaż podręczny - 3 kg na osobę. Powyżej tego limitu obowiązuje opłata w wysokości 5,00 USD za kg (podlega opodatkowaniu). W wyjątkowych okolicznościach bagaż może zostać przewieziony łodzią lub późniejszym lotem (zgodnie z przepisami bezpieczeństwa oraz oficjalnymi procedurami). Z powodu okoliczności niezależnych (np. warunki atmosferyczne) hydroplan może odlecieć wcześniej lub później niż planowano do/z Veligandu. W takim przypadku ani przewoźnik ani organizator nie ponoszą odpowiedzialności za ew. dodatkowe wydatki poniesione przez gości.
Lobby z recepcją, restauracja główna Dhonveli (dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, bufety) z piaskowym podłożem i drewnianym tarasem, elegancka restauracja Madivaru (a'la carte, owoce morza), 2 bary przy plaży i przy basenie: Thundi Bar (także transmisje imprez sportowych), Athiri Bar przy północnej plaży, room service, sklep z pamiątkami i akcesoriami plażowymi, bezpłatne Wi-Fi, kawiarenka internetowa, biblioteczka, nieduża sala konferencyjna, gabinet lekarski, serwis fotograficzny, zakład krawiecki.
Beach Villa - klimatyzowane wille z tarasem lub werandą, przy plaży z widokiem na lagunę, utrzymane w lokalnej stylistyce. Na wyposażeniu: łóżko typu king-size, kącik wypoczynkowy, minibar, zestaw do kawy/herbaty, ekspres do kawy, telewizor, telefon, bezpłatne Wi-Fi, sejf, łazienka częściowo z prysznicem na świeżym powietrzu, dwie umywalki, suszarka do włosów, szlafroki. Powierzchnia całkowita - ok. 71m2. Maks. dla 4 osób.
Water Villa - klimatyzowane wille na wodzie z tarasem (schodki prowadzą do laguny) utrzymane w lokalnej stylistyce. Na wyposażeniu: łóżko typu king-size, kącik wypoczynkowy, minibar, zestaw do kawy/herbaty, ekspres kawowy, telewizor, telefon, bezpłatne wifi, sejf, łazienka z wanną, dwie umywalki, suszarka do włosów, szlafroki. Powierzchnia całkowita - ok. 58m2. Maks. dla 3 osób.
Jacuzzi water villa - klimatyzowane wille na wodzie z tarasem (schodki prowadzą do laguny) utrzymane w lokalnej stylistyce. Na wyposażeniu: łóżko typu king-size, kącik wypoczynkowy, minibar, zestaw do kawy/herbaty, ekspres do kawy, telewizor, telefon, bezpłatne wifi, sejf, DVD/CD, łazienka z wanną, dwie umywalki, suszarka do włosów. Powierzchnia całkowita - ok. 86m2. Dodatkowo jacuzzi. Maks. dla 3 osób.
Sunset jacuzzi water villa - luksusowe klimatyzowane wille na wodzie z tarasem (schodki prowadzą do laguny) utrzymane w lokalnej stylistyce. Na wyposażeniu: łóżko typu king-size, kącik wypoczynkowy, minibar, zestaw do kawy/herbaty, ekspres do kawy, telewizor, telefon, bezpłatne wifi, sejf, DVD/CD, łazienka z wanną, dwie umywalki, suszarka do włosów, jacuzzi, widok na zachód słońca. Powierzchnia całkowita - ok. 86m2. Maks. dla 3 osób.
FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów, napoje płatne.
All Inclusive Plus - śniadania (08:00 - 10:30), obiady (13:00 - 14:30) i kolacje (19:30 - 21:30) w formie bufetu (restauracja główna), napoje bezalkoholowe, kawa, espresso, latte, milkshakes, wyznaczone alkohole (gin, wódka, rum, whisky, tequila, brandy, Campari, Bailey's, wino, piwo z nalewaka, koktajle), herbata (także w wersji mrożonej) - 24 h, cały dzień przekąski w Thundi Bar, codziennie uzupełniany minibar (wyznaczone napoje bezalkoholowe i alkoholowe, przekąski), pół butelki szampana na pokój, jedna kolacja a'la carte co 5 dni, 20 proc. zniżki na menu w Madivaru podczas całego pobytu.
W ramach all inclusive gratis: półgodzinna grupowa lekcja snorklingu (sprzęt płatny) i windsurfingu (sprzęt bezpłatny), rejs Sunset Delphin Safari, 1 godz. dziennie kajak i windsurfing, grupowa sesja jogi, 20 proc. zniżki na wyznaczone zabiegi w spa zrealizowane w pierwszych dwóch dniach pobytu.
Malowniczy basen z drewnianym tarasem przy plaży, centrum sportów wodnych (kajaki, windsurfing, narty wodne, rejsy katamaranem, skutery wodne), centrum nurkowe (snorkeling, wyprawy nurkowe, sprzęt, Scuba diving), siłownia, siatkówka, piłka nożna, bilard, badminton, tenis stołowy, szachy, warcaby, rzutki, zabiegi i masaże w spa, wieczorne animacje, występy, pokazy tradycyjnych tańców, muzyka na żywo, dyskoteka. Hotel organizuje rejsy, pikniki, snorkeling safari, wyprawy na wędkowanie, pokazy filmów pod gwiazdami.
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców (owoce tropikalne, butelka wina musującego, kwiaty w pokoju).
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6miesięcy od daty ślubu.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Facebook