| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
bungalow deluxe sunset beach villa sbv wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
bungalow deluxe beach residence with plunge pool brj wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
deluxe water villa with pool (dwv) wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Idealne miejsce na wspaniały wypoczynek pośród malediwskich pejzaży. Ekskluzywny kompleks apartamentów dla wszystkich, którzy oczekują prywatności i komfortowych warunków. Stylowe wnętrza, wyszukana kuchnia, tropikalna roślinność, znakomita obsługa.
Resort znajduje się w północnym atolu Haa Alifu. Transfer z lotniska zajmuje ok. 70minut (przelot lokalny do lądowiska przy hotelu i dalej łodzią motorową). Istnieje możliwość transferu hydroplanem (za dopłatą, wymagana indywidualna kalkulacja).
Dopuszczalny limit bagażu na transferach na Malediwach to 20 kg bagaż rejestrowany i 5 kg bagaż podręczny. Nadbagaż płatny na miejscu, zgodnie ze stawkami przewoźnika lokalnego.
Eleganckie lobby, recepcja, room service, restauracja główna Matheerafu serwująca dania kuchni międzynarodowej, Meeru Bar & Grill przy plaży, restauracja azjatycka Samsara, Sunset Pool Cafe, sklep z pamiątkami, jubiler, usługi fotografa, usługi pralnicze, gabinet medyczny (dyżury lekarza), bezpłatne Wi-Fi.
Sunset Beach Villa - przestronne wille o powierzchni 130m2, tuż przy plaży; sypialnia, salon, umeblowana weranda, prywatny ogród. Są klimatyzowane, wyposażone w łazienkę z prysznicem i jacuzzi, telewizor, telefon, zestaw do kawy/herbaty, darmowe Wi-Fi. Każdej willi dedykowana jest specjalna osoba z obsługi aby dbać o satysfakcję pobytu gości.
Deluxe Water Villa with Pool - eksluzywne wille na wodzie o powierzchni 190m2. Wille składają się z sypialni, salonu, tarasu słonecznego i prywatnego basenu. Wszystkie klimatyzowane, wyposażone w łazienkę z prysznicem, jacuzzi, telewizor, telefon, zestaw do kawy/herbaty, darmowe Wi-Fi. Zakwaterowanie dzieci w willach na wodzie - na odpowiedzialność rodziców. Hotel wymaga podpisania stosownego oświadczenia.
BB - Śniadania w formie bufetów
HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bufetów, napoje płatne
FB - Śniadania, obiady (bufety lub set menu, napoje płatne), kolacje (bufety, napoje płatne)
All Inclusive - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów, kolacja w restauracji azjatyckiej, kolacja w Meeru Bar&Grill, popołudniowe przekąski, woda, kawa, herbata, soki, wino, piwo, szampan w wyznaczonych restauracjach i barach, minibar (napoje, piwo, wino, przekąski). Dodatkowo w pakiecie dwie wycieczki gratis (np. rejs na pobliską wyspę lub dolphin cruise lub snorkeling z przewodnikiem).
Dwa baseny ( w tym jeden typu infinity), siłownia, niemotorowe sporty wodne, sprzęt do nurkowania powierzchniowego, rowery, korty tenisowe, siatkówka, koszykowka, piłka nożna, joga, ping pong, piłkarzyki, bilard. Odpłatnie: motorowe sporty wodne, centrum nurkowe, masaże, zabiegi kosmetyczne, wycieczki, rejsy, lekcje sportowe.
Basen, klub dziecięcy (dla dzieci w wieku 3-12 lat), plac zabaw, możliwość wynajęcia opiekunki, miniaquapark.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Facebook