| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Willa 2 osobowa (widok na morze) wyżywienie: All Inclusive Premium | ||||
Willa 2 osobowa wyżywienie: All Inclusive Premium | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Uroczy, rozległy hotel w otoczeniu bujnej tropikalnej zieleni. Należy do prestiżowej sieci Adaaran Resorts. Wymarzone miejsce na urlop w egzotycznej scenerii zarówno dla par, jak i rodzin z dziećmi. Znajduje się niedaleko głównej wyspy (stolica, lotnisko). Dobre fale dla miłośników surfingu!
Hotel położony na wyspie Lhohifushi, Północny Atol Male, zaledwie 20km od międzynarodowego lotniska na Male. Transfer do hotelu zajmuje ok. pół godziny łodzią motorową.
Całodobowa recepcja, restauracja główna Banyan z podłożem piaskowym, restauracja a'la carte Sunset z drewnianą werandą i widokiem na ocean (kuchnia międzynardowa- dla gości ocean villas), Indian Pavilion (kuchnia indyjska), Lohis Wave (restauracja sezonowa), bary: bar Hiyala przy basenie, Beach Grill, Tiki Bar (cocktail bar, shisha), sklepiki z pamiątkami, kafejka internetowa, sale konferencyjne, pralnia, bezpłatne Wi-Fi.
Hotel posiada ponad 200 eleganckich pokoi w różnych kategoriach. Wszystkie wyposażone są w indywidualnie sterowaną klimatyzację, łazienkę z suszarką do włosów, TV sat, minibar, sejf, telefon, łącza Wi-Fi, serwis do parzenia kawy/herbaty, taras.
Beach Villa (ok. 59m2), w pierwszej linii brzegowej, gustowne, przestrzenne, nowoczesne z akcentami lokalnymi, usytuowane wzdłuż plaży.
Garden villa (ok. 43m2) w drugiej linii brzegowej, otoczone tropikalnym ogrodem i tarasem.
Deluxe Beach Villa (ok. 59m2) w pierwszej linii brzegowej, prysznic na świeżym powietrzu.
Family Beach Villa (ok 110m2) połączone dwie ville w pierwszej linii brzegowej z widokiem na ocean (w jednej sypialni jest łóżko typu king size, w drugiej są dwa łóżka pojedyncze).
Sunrise Ocean Villa/Sunset Ocean Villa (ok. 64m2) zbudowane na drewnianym pomoście z bezpośrednim dostępem do laguny, umiejscowione od wschodu lub zachodu słońca. Dodatkowo wyposażone w miejsce do spożywania posiłków na zewnątrz, odtwarzacz DVD. Zakwaterowanie dzieci w tych pokojach jest możliwe po wcześniejszym podpisaniu deklaracji przez rodziców.
Premium All Inclusive - śniadania (07.30-09.30), obiady (12.30-14.30) i kolacje (19.30-21.30) w formie bufetów w restauracji głównej oraz opcja dine around w hotelowych restauracjach i barach: Indian Pavilion (lunche i kolacje), Lohis Wave - śniadania, obiady, kolacje, pizza (restauracja otwarta sezonowo dla surferów); Beach Grill (przekąski), Hiyala bar (przekąski), kawa, herbata, napoje bezalkoholowe i alkoholowe (wódka, rum, whisky, gin, brandy, wina, wino musujące, piwa), niektóre koktajle, świeże soki sezonowo, codziennie 2 butelki wody w pokoju, wyznaczone napoje w minibarze.
Basen z tarasem słonecznym, kort tenisowy (w dzień), tenis stołowy, siłownia, badminton, squash, siatkówka plażowa, piłka nożna, bilard, stand up paddle, canoe, windsurfing (wymagana licencja), nurkowanie powierzchniowe (zalecana rezerwacja sprzętu), katamaran (wymagana licencja), lekkie animacje, beach party, pokaz kulinarny lub barmański, rejs o zachodzie słońca. Odpłatnie: sporty wodne, nurkowanie głębinowe (sprzęt, instruktorzy, wyprawy, kursy PADI), ośrodek spa (jacuzzi, butik, zabiegi kosmetyczne, masaże), wyprawy, wycieczki.
Plac zabaw, brodzik, kids club (4-12 lat), łóżeczka niemowlęce.
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców.
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Par 80%
Ceniących spokój 40%
Rodzin z dziećmi 20%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook