| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: śniadania | ||||
Willa 2 osobowa (widok na park/ogród) wyżywienie: śniadania | ||||
deluxe beach front room wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Wspaniały hotel inspirowany lokalną architekturą. Luksus i wakacyjna atmosfera. Wymarzony odpoczynek dla całej rodziny. Rekomendowane miejsce dla wielbicieli podwodnych eskapad (najstarsze na Malediwach centrum nurkowe).
Przy piaszczystej plaży z rafą koralową na Północnym Atolu Male, zaledwie 10km od międzynarodowego lotniska (transfer łodzią motorową około 20minut).
Całodobowa recepcja z lobby, restauracja główna, restauracja azjatycka, grill bar z tarasem (widok na ocean), tropikalny bar plażowy, bar przy basenie, Sea Breeze Cafe - restauracja a'la carte na lagunie, sklepy z pamiątkami, biżuterią, i sprzętem do nurkowania, centrum medyczne 24h (komora dekompresyjna, pomoc medyczna ogólna i dla nurkow), pralnia, sala konferencyjna.
Standard beach front - przy plaży w północno-zachodniej części wyspy. Na wyposażeniu: sypialnia z kącikiem wypoczynku dziennego, klimatyzacja, minibar, telefon, TV sat, Wi-Fi, sejf, czajnik, weranda, łazienka z prysznicem, WC i suszarką do włosów. Powierzchnia ok. 37m2.
Garden villa - w ogrodzie, blisko basenu i Clubhouse; powierzchnia - ok. 37m kw.
Beach villa - sypialnia z częścią dzienną, klimatyzacja, minibar, telefon, zestaw do parzenia kawy/herbaty, TV sat, Wi Fi, łazienka, wanna z hydromasażem, prysznic na zewnątrz. Powierzchnia - ok. 40m kw. Wyjście na plażę. Blisko centrum sportów wodnych.
Deluxe beach front - sypialnia, pokój dzienny, weranda, klimatyzacja, minibar, telefon, TV sat, Wi-Fi, sejf, czajnik, weranda, łazienka. Stylowy, minimalistyczny wystrój, wyjście na plażę. Powierzchnia - ok. 53m kw. Polecany rodzinom z dziećmi. Blisko ośrodka spa i Green House.
HB - śniadania i kolacje w formie bufetów
FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów
Napoje do obiadów i kolacji płatne
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w restauracji głównej, gazowana i niegazowana woda podawana we wszystkich lokalach gastronomicznych, herbata, kawa americano, espresso, cappuccino i cafe latte, napoje bezalkoholowe, wino stołowe, piwo z beczki, alkohole (gin, wódka, rum i whisky), koktajle w wyznaczonych barach (najpóźniej do północy), przekąski po południu, codziennie uzupełniany minibar (wyznaczone produkty - gratis).
Basen z tarasem słonecznym, siłownia, tenis stołowy, piłkarzyki, bilard, gry planszowe, siatkówka plażowa, program rozrywkowy. Odpłatnie: tenis ziemny, centrum sportów wodnych, w tym nurkowanie, żeglowanie, rejsy katamaranem, windsurfing, kitesurfing, narty wodne, przejażdżki na bananie, kajaki, łódź ze szklanym dnem, rejsy, wycieczki. W ogrodzie palmowym usytuowany jest Orchid Spa, specjalizujący się w zabiegach azjatyckich.
Gratis w ramach all inclusive: windsurfing, canoe, stand up paddle - maks. 2 godziny dziennie, sauna, łaźnia.
Przy hotelu działa Dive Bandos - ośrodek nurkowy z tradycjami, ceniony za świetną kadrę instruktorów i profesjonalny sprzęt (wypożyczalnia, kursy, wyprawy, kabina dekompresyjna, całodobowa pomoc medyczna).
Klub dla dzieci, sala zabaw, plac zabaw, menu dziecięce, łóżeczka, wysokie krzesełka.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Zmiany w zakresie oferowanych świadczeń.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji. Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Rodzin z dziećmi 100%
Ceniących spokój 100%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook