| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
deluxe sky wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
deluxe beach wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Położony w cieniu palm kokosowych, przy pięknej plaży pośród egzotycznych pejzaży, jest idealnym zakątkiem do odkrywania uroków Malediwów i uprawiania sportów wodnych. Rajskie otoczenie, rafa koralowa 10metrów od brzegu, bogactwo przyrody, cudowna atmosfera, wspaniała obsługa, kojące zabiegi w spa, architektura harmonijnie wkomponowana w koloryt wysepki - miejsce prawdziwie idylliczne.
Wyspa na południowym Atolu Male, 28km kilometrów od lotniska. Transfer odbywa się łodzią motorową i trwa około 60minut.
Recepcja (24 h), bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna Palm Grove, bar główny, bar Blue Lagoon, bar przy plaży Beach Hut, restauracja a'la carte, room-service, punkt wymiany walut, sklep z pamiątkami, biblioteczka, gabinet lekarski.
Garden Ville (ex. Classic room) - na północy wyspy z widokiem na ogród. Wyposażenie: sypialnia, łazienka z prysznicem, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, telefon, sejf, łącza internetowe Wi-Fi. Powierzchnia - ok. 25m kw. Codziennie butelka wody dla każdej osoby w pokoju.
Deluxe (ex. Comfort room) - na północy wyspy z widokiem na ogród, większa powierzchnia (ok. 27m kw.), wanna z prysznicem. Pozostałe wyposażenie jak w pokojach Garden Villa. Codziennie butelka wody dla każdej osoby w pokoju. Pokoje Deluxe Sky położone na piętrze, pokoje Deluxe Beach połozone na partarze.
Premium Beach Villa (ex. Premium room) - w północno-wschodniej części wyspy, wanna z prysznicem, szlafroki, kapcie oraz telewizor LED TV sat., owoce na powitanie. Pozostałe wyposażenie jak w pokojach classic. Powierzchnia - ok. 27m kw. Codziennie butelka wody dla każdej osoby w pokoju.
Water Villa - powierzchnia ok. 38m kw. Wyposażenie takie jak w Premim Beach Villa.
HB - śniadania i kolacje, woda do kolacji, inne napoje - odpłatnie
FB - śniadania, obiady i kolacje, woda do obiadów i kolacji, inne napoje - odpłatnie
All Inclusive - śniadania (07.30-09.30), obiady (12.30-14.00) i kolacje 19.30-21.30) w formie bufetów - restauracja główna, podwieczorek (przekąski/ciasto) w barze Blue Lagoon, napoje bezalkoholowe (coce, fanta, soda, tonik, sprite, kawa, herbata) oraz alkoholowe (whisky, brandy, gin, wódka, rum, piwo z nalewaka, wino stołowe) serwowane w barze Blue Lagoon i w barze Fishermans od godz. 09 do północy. Pakiet all inclusive nie obejmuje cappuccino, espresso, soków ze świeżych owoców, minibaru, wina w butelkach i alkoholi spoza listy.
Tenis stołowy, badminton, fitness center, siatkówka plażowa, Dj, muzyka na żywo, karaoke, odpłatnie: bilard, centrum nurkowe i centrum sportów wodnych (m.in. windsurfing, kitesurfing, katamaran, parasailing, canoe), wyprawy nurkowe, wycieczki, rejsy, ośrodek spa (masaże, zabiegi kosmetyczne, sauna, jacuzzi).
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców.
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Informujemy, że do dnia 20.12.2021 trwają w hotelu prace związane z renowacją wybrzeża.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Par 100%
Rodzin z dziećmi 67%
Ceniących spokój 67%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook