| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
deluxe beach villa dbv wyżywienie: pełne wyżywienie | ||||
Ocean Beach Pool Villa OBPV wyżywienie: pełne wyżywienie | ||||
Water Villa with Whirlpool WVW wyżywienie: pełne wyżywienie | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Tropikalny raj na końcu świata. Oczarowuje wyjątkową architekturą, stylowymi wnętrzami oraz romantycznymi zakątkami pośród bujnej przyrody. Hotel należy do renomowanej sieci Villa Hotels.
Lankanfinolhu, Północny Atol Male, zaledwie 10km od międzynarodowego lotniska w Male. Ta porośnięta bujną roślinnością wysepka ma kilometr długości i 230m szerokości, otacza ją szeroka, biała plaża i piękna laguna. Transfer z lotniska zajmuje około 20minut łodzią motorową i jest realizowany o dowolnej porze dnia.
Eleganckie lobby, dwie restauracje główne (jedna przeznaczona dla gości mieszkących na lądzie, druga - dla gości domków na wodzie), restauracja włoska z panoramicznym widokiem na ocean, restauracja japońska, bar główny, Coffee Shop, bar plażowy przy centrum sportów wodnych, sklepiki, darmowe Wi Fi, centrum biznesowe z salą konferencyjną, pralnia, room service, usługi foto.
Beach villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka, prysznic na zewnątrz, weranda ze stolikiem i leżakami, wyjście na plażę. Wyposażenie: indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon, telewizja satelitarna, darmowe Wi-Fi, minibar, zestaw do kawy/ herbaty, sejf. Powierzchnia - ok. 54m kw.
Deluxe beach pool villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka (wanna, prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), prysznic na zewnątrz, weranda lub taras z leżakami, stolikiem, prywatnym basenem; wyjście na plażę. Wyposażenie: indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon, telewizja satelitarna, darmowe Wi-Fi, minibar, zestaw do kawy/herbaty, sejf. Całkowita powierzchnia - ok. 150m kw.
Sunset beach pool villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka (2 umywalki, wanna, prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), prysznic na zewnątrz, weranda lub taras z leżakami, stolikiem, łóżkiem dziennym i prywatnym basenem; wyjście na plażę. Wyposażenie: indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon, telewizja satelitarna, darmowe Wi-Fi, minibar, zestaw do kawy/herbaty, sejf. Widok na zachód słońca. Całkowita powierzchnia - ok. 140m kw.
Two bedroom family beach villa - rodzinna willa przy plaży; dwa pokoje (każdy ma oddzielne wejscie, każdy ma wyposażenie jak beach villa). Polecana opcja dla rodziny lub przyjaciół. Całkowita powierzchnia - ok. 108m kw.
Ocean beach pool villa - luksusowa willa w stylu marynistycznym przy plaży w południowej części resortu; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka (2 umywalki, wanna, prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), prysznic na zewnątrz, weranda lub taras z leżakami, łóżkiem dziennym (lub hamakiem), stolikiem i prywatnym basenem; wyjście na plażę. Wyposażenie: indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon, telewizja satelitarna, darmowe Wi-Fi, minibar, zestaw do kawy/herbaty, sejf. Całkowita powierzchnia - ok. 150m kw.
Water villa - willa na wodzie; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizor TV sat LCD, telefon, darmowe Wi-Fi, sejf, minibar, zestaw do kawy i herbaty, łazienka (2 umywalki, prysznic, suszarka), duża weranda z leżakami, łóżkiem dziennym, stolikiem, wanną, bezpośrednie zejście do laguny. Całkowita powierzchnia - ok. 77m kw.
Water villa with whirpool- sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizor TV sat LCD, telefon, darmowe Wi-Fi, sejf, minibar, zestaw do kawy i herbaty, łazienka (2 umywalki, prysznic, suszarka), duża weranda z leżakami, łóżkiem dziennym, stolikiem i 2-osobowym jacuzzi, bezpośrednie zejście do laguny. Całkowita powierzchnia - ok. 86m kw.
HB - śniadania i kolacje w formie bufetów, napoje do kolacji płatne
FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów, napoje do obiadów i kolacji płatne
Do obiadów i kolacji w restauracji głównej - bezpłatna woda pitna
All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów (restauracja główna), przekąski, woda, kawa, espresso, cappuccino, herbata, napoje, soki, wyznaczone alkohole (piwo, wino stołowe, gin, wódka, rum, whiskey), wyznaczone koktajle, lody, milk shakes, codziennie uzupełniany minibar (2 napoje, 2 piwa, 2małe butelki wina, 2 przekąski), lunch lub kolacja w restauracji a'la carte (przy pobycie min. 5 noclegów, napoje płatne, wymagana rezerwacja), 15% zniżki do pozostałych restauracji a'la carte.
All inclusive realizowane jest w w restauracji głównej (śniadania, obiady, kolacje), w barze głównym (do godz. 01.00), w Caffee Shop (do godz. 01.00), w barze plażowym (do godz. 17.00). Płatne: napoje i alkohole premium, soki wyciskane z owoców i warzyw, posiłki i napoje spoza listy all inclusive.
Malowniczo usytuowany basen przy plaży, badminton, bilard, rzutki, tenis ziemny, tenis stołowy, squash, siatkówka plażowa, koszykówka, siłownia, okazyjnie wieczory folklorystyczne, występy. Odpłatnie: prestiżowe spa z gabinetami masażu i salami zabiegowymi (aromaterapia, ajurweda, masaże, zabiegi kosmetyczne), centrum sportów wodnych Villa Water Sports Centre - kursy nurkowania PADI, wypożyczalnia sprzętu, wyprawy, nurkowanie, żaglówki, katamarany, narty wodne, skutery wodne, windsurfing, kitesurfing, łódź ze szklanym dnem, wyprawy na wielką rybę, parasailing, rejsy.
Gratis dla gości korzystających z all inclusive: sauna, łaźnia, sprzęt do nurkowania powierzchniowego, 1 godz. dziennie windsurfing i canoe (w zależności od obłożenia hotelu i rezerwacji), wyprawa na wieczorny połów (przy min. 6 noclegach), zniżki na niektóre usługi w spa i centrum nurkowym.
Brodzik zintegrowany z basenem, plac zabaw, menu dziecięce, kids club, opiekunka do dziecka (odpłatnie), łóżeczko (należy zarezerwować).
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców.
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą aktu lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, kolację wigilijną w dniu 24.12, kolację sylwestrową w dniu 31.12, anglojęzyczna obsługa hotelowa, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku Green Tax (6 euro za noc) za każde dziecko w wieku od 0 do 2 lat na pobyty od 1.11.17.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Goście mogą wykonać test Covid19-PCR w hotelu Paradise Island. Goście proszeni są o poinformowanie recepcji przy zameldowaniu o konieczności rezerwacji tej usługi.
Ośrodek dokona wszelkich niezbędnych ustaleń. Próbka PCR zostanie pobrana w klinice ośrodka i wysłana do szpitala ADK w Male. Wszystkie wyniki testów są oczekiwane w ciągu 24 godzin.
Koszt testu to 175 USD plus podatki (na osobę).
W przypadku pozytywnego wyniku testu przed wyjazdem, goście zostaną przetrzymywani w Ośrodku w kwarantannie.
Wszelkie koszty za dodatkowe noce będą pobierane bezpośrednio od gości.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Ceniących spokój 64%
Par 50%
Rodzin z dziećmi 36%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook