| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (balkon, standardowy) Promocja wyżywienie: własne | ||||
Pokój dwuosobowy (standardowy) Promocja wyżywienie: własne | ||||
Studio 2 osobowe (standardowy) Promocja wyżywienie: własne | ||||
Pokój dwuosobowy (balkon, widok na basen, standardowy) Promocja wyżywienie: własne | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
3
Malta/Wyspa Malta
Kat. EximTours 3 *
Kat. lokalna 3 *
• Bugibba
• w pobliżu liczne restauracje, bary, kawiarnie
• ok. 700m od plaży
• ok. 1km od Narodowego Akwarium Malty
• ok. 12km od Valetty
• ok. 20km od lotniska
• Bugibba Beach (publiczna plaża piaszczysta)
• łagodne zejście do wody
• przestronne, w stylu śródziemnomorskim
• łazienka (wanna/przysznic, WC)
• telefon
• Internet Wi-Fi (za opłatą)
• mini bar/lodówka na życzenie (płatne ok 3 Euro/dzień)
• klimatyzacja/centralne ogrzewanie
• pokój Standard od strony ulicy
• basen odkryty
• basen kryty z jacuzzi (w sierpniu nieczynny)
• leżaki i parasole przy basenie
• biblioteka
• rzutki
• karaoke
• sala telewizyjna
• masaże
• bilard
• tenis stołowy
SelfCatering (SC) - bez wyżywienia
Bed&Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu.
HalfBoard (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne w godzinach wyznaczonych przez hotel.
• brodzik
• restauracja główna (Bar/salon)
• bar przy basenie
• otwarty w 1989 r., odnowiony w 2017 r.
• 170 pokoi
• internet Wi-Fi przy recepcji (bezpłatny)
• punkt wymiany walut
• recepcja całodobowa
• sejf w recepcji za opłatą
• winda
• www.thebugibbahotel-malta.com
• w hotelu pobierana jest kaucja w wysokości 50 Euro/pokój/pobyt
Errata 15.10.2018
W Bugibba Hotel and Apartments między posiłkami przekąski nie są serwowane.
Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław (Ryanair);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa EXBAG - 90zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 20 kg - 210 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Berlin (Ryanair);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa EXBAG - 80zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 20 kg - 220 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Katowice (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
• Usługa EXBAG - 90zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 20 kg - 200 PLN ( wyloty do 30.11)/ 270 PLN ( wyloty od 01.12-12.01)/ 200 PLN (wyloty od 13.01 - 31.03)/260 PLN (wyloty od 01.04 - 15.04)
• 32 kg - 300 PLN ( wyloty do 30.11)/ 390 PLN ( wyloty od 01.12-12.01)/ 300 PLN (wyloty od 13.01 - 31.03)/370 PLN (wyloty od 01.04 - 15.04)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
• Usługa EXBAG - 135zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 20 kg - 300 PLN ( wyloty do 30.11)/ 375 PLN ( wyloty od 01.12-12.01)/ 300 PLN (wyloty od 13.01 - 31.03)/344 PLN (wyloty od 01.04 - 15.04)
• 32 kg - 455 PLN ( wyloty do 30.11)/ 550 PLN ( wyloty od 01.12-12.01)/ 455 PLN (wyloty od 13.01 - 31.03)/494 PLN (wyloty od 01.04 - 15.04)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Nastawionych na zwiedzanie 47%
Aktywnych 33%
Par 20%
54% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook