| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
double dbl wyżywienie: All Inclusive | ||||
double side sea view dbl wyżywienie: All Inclusive | ||||
double sea view dbl wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Usytuowany w turystycznej części Agadiru (ok. 2,5km od centrum) przy nadmorskiej promenadzie. Oddalony 25km od międzynarodowego lotniska w Agadirze.
Przy hotelu (wydzielona część, przejście przez promenadę), szeroka i piaszczysta z łagodnym zejściem do wody. Leżaki, parasole bezpłatnie, ręczniki plażowe za kaucją.
Kategoria lokalna 4 *
Kompleks hotelowy z 2003r, składa się z trzech trzy piętrowych budynków i należy do znanej i renomowanej sieci hotelowej Iberostar Hotels & Resorts. Położenie w spokojnej części miasta oraz obsługa na wysokim poziomie to gwarancja komfortowych wakacji.
Recepcja, cztery windy, lobby, restauracja główna, restauracja la carte, lobby bar, bar przy basenie. Sklepiki, kącik TV, fryzjer, pralnia, wypożyczalnia samochodów. Hotel akceptuje karty kredytowe Visa, MasterCard, American Express.
Punkt internetowy za opłatą, bezpłatne WiFi w lobby. miejsach ogólnodostęnych i w pokojach.
3 sale konferencyjne mieszcząca grup maks. 350 os.
Bezpłatnie - dwa baseny, leżaki i parosole przy basenach, dwa korty, tenis stołowy, koszykówka, mini piłka nożna, rzutki, boule, aerobik, dzienne i wieczorne programy animacyjne. Ręczniki plażowe dostępne za pobraniem depozytu.
Odpłatnie - sauna, łaźnia turecka, jacuzzi, wypożyczalania rowerów, sporty wodne na plaży.
Brodzik, mini klub (4-12 lat), plac zabaw, łóżeczko na życzenie, bufet oraz wysokie krzesełka w restauracji.
Hotel oferuje 470 wygodnych pokoi. Pokoje typu standard dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, o powierzchni 32m. Wyposażenie - łóżko małżeńskie lub dwa pojedyncze, łazienka (wanna/prysznic, suszarka, WC), klimatyzacja, TV/SAT, telefon, balkon lub taras. Za dodatkową opłatą możliwość skorzystania z sejfu i mini baru.
All inclusive - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, lekkie przekąski w ciągu dnia, podwieczorek, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach podanych przez hotel w wyznaczonych barach. All Inclusive nie zawiera importowanych napojów alkoholowych, soków wyciskanych ze świeżych owoców, napojów butelkowanych, mini baru.
UWAGA! OPŁATA KLIMATYCZNA 1,60 EURO /os dorosła płatna w hotelu w recepcji
http://www.iberostar.com
Dostępne 4 pokoje przygotowane dla potrzeb Gości niepełnosprawnych.
Cena PLN zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, bagaż rejestrowany do 23 kg dla przelotów czarterowych,
|dla przelotów low costowych Ryanair/Wizzair - bagaż 10kg + mała podręczna torebka, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT. Cena nie zawiera: opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w recepcji hotelu, bagażu rejestrowanego przy połączeniach rejsowych (nie czarter) opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln-300pln za 1 sztukę bagażu do 23 kg, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych,
Na miejscu oferta wycieczek fakultatywnych realizowanych z polskim przewodnikiem.
Polsko języczny rezydent w rejonie Agadir.
Brak opieki rezydenta w rrejonie Marakesz, Telefon alarmowy w rejonie Marakesz.
W przypadku przelotów Rejsowych / Low Costowych ostateczna cena imprezy uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena rezeacji wstępnej może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wycieczek fakultatywnych w języku polskim, napisz do nas maila na adres biuro@primaholiday.pl, a przekażemy Ci kontakt do zaprzyjaźnionej zewnętrznej firmy, gdzie jeszcze przed wylotem z Polski można zarezerwować wycieczki fakultatywne w języku polskim.
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/
Zasady wjazdu do Maroka: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko
Formularz lokalizacyjnyNależy wypełnić Fiche Sanitaire du Passager/Public Health Passenger Form-Coronavirus- dostępny on line:
https://www.sante.gov.ma/PublishingImages/2021/protocole/FSP%20avion.pdf?csf=1&e=2iw7FK
Obowiązek posiadania szczepień przeciw Covid-19 oraz testów został zniesiony.
Prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.
• Paszport ważny minimum 3miesiące od planowanej daty wjazdu. Przy pobytach do 90 dni wiza nie jest wymagana od obywateli polskich.
• Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DNI PRZED WYLOTEM PO GODZ.12:00.
• WIZZAIR BEZPŁATNA ODPRAWA NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO RÓWNIEŻ POWROTU Z DESTYNACJI)
• RYANAIR BEZPŁATNA ODPRAWA NA 24 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO RÓWNIEŻ POWROTU Z DESTYNACJI)
Rodzin z dziećmi 46%
Par 44%
Aktywnych 31%
90% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook