| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (superior) wyżywienie: All Inclusive | ||||
superior superior [sea view] wyżywienie: All Inclusive | ||||
Suite dwuosobowy + dwie dostawki (max. dwie osoby dorosłe + dwoje dzieci) wyżywienie: All Inclusive | ||||
deluxfamily wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Elegancki i nowoczesny hotel z architekturą, wystrojem wnętrz i koncepcją inspirowaną naturą wyspy, jej roślinnością i plantacjami trzciny cukrowej. Przypadnie do gustu miłośnikom egzotycznych krajobrazów, dobrej kuchni oraz błogiego relaksu. Dobre miejsce na rodzinny wypoczynek w tropikach. Darmowy aqualand dla gości hotelowych!
Na północno - wschodnim wybrzeżu, w atrakcyjnej okolicy Belle Mare, przy pięknej, piaszczystej plaży, 49km od lotniska.
Recepcja (24 h), bar przy plaży, bar główny, bar i restauracja w aqualandzie, restauracja główna Le Ferney (kuchnia kreolska i międzynarodowa), restauracja azjatycka, restauracja francuska, restauracja turecka przy basenie, kiosk z lodami, bezpłatne Wi-Fi, odpłatny kącik internetowy, sklepiki, pralnia, wypożyczalnia samochodów, room service.
Dbl superior - elegancki pokój o powierzchni ok. 50m; sypialnia, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, suszarka, oddzielnie wc), TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, minibar, sejf, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łącza Wi-Fi, balkon lub taras (widok na ląd/ogród).
Dbl superior sea view - pokój superior z widokiem na ocean.
Junior suite - duża sypialnia z wydzieloną częścią wypoczynku dziennego. Powierzchnia - ok. 75m kw.
Delux family - główna sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, druga sypialnia dla dzieci. Powierzchnia - 95m kw.
All Inclusive Plus: śniadania i kolacje w formie bufetów (również tematyczne), lunch a'la carte w restauracji przy plaży, kolacje a'la carte w 3 restauracjach (wymagana rezerwacja), przekąski, kawa (także espresso i cappucino), herbata, napoje, alkohole lokalne, lody, napoje bezalkoholowe w aquaparku, wyznaczone napoje w minibarze.
Dwa baseny (w tym jeden podgrzewany), jacuzzi, siatkówka plażowa, aqua aerobik, tenis stołowy, rzutki, łucznictwo, centrum fitness, rowery wodne, łódź ze szklanym dnem, kajaki, stand-up paddle, wstępna lekcja nurkowania w basenie, okazjonalnie wieczorna rozrywka. Odpłatnie: centrum nurkowe, wyprawy, rejsy, game room (bilard, piłkarzyki, Playstation, cymbergaj), rowery, centrum kosmetyczne (w tym 2 pawilony masażu przy plaży), w pobliżu parasiling, rejsy katamaranem, sporty wodne, warsztaty kulinarne.
Przy hotelu znajduje się Aqualand (zjeżdżalnie dla dorosłych i dla dzieci powyżej1,20m, wodny plac zabaw z minizjeżdżalnią i statkiem pirackim), czynny od 1 września do 30maja. Bezpłatny wstęp dla gości hotelowych.
Brodzik, zjeżdżalnie wodne, profesjonalny klub dla dzieci Ti Dodo (3 - 12 lat), klub dla nastolatków, łóżeczka niemowlęce.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Rodzin z dziećmi 100%
Aktywnych 100%
Ceniących spokój 100%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook