kod oferty: EG-757879

Paradisus Cancun *****

Lokalizacja: Meksyk » Jukatan » Cancun
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 21.09.2023
Cena od: 9 999 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

100% klientów
poleca ten hotel

8.4

Na podstawie
2 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Paradisus Cancun *****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Warszawa - Chopin 21.09.2023   godz. 06:05       Powrót z:  Cancun 28.09.2023   godz. 21:45
Cena za pokój
. junior suite lagoon view wyżywienie: All Inclusive  
. luxury junior suite ocean view wyżywienie: All Inclusive  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Best Reisen o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Dobre wrażenie ogólne
  • Pomocna obsługa hotelowa
  • Różnorodne menu
  • Ładna łazienka
Udogodnienia hotelu
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Nurkowanie
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Oferty egzotyczne
  • Dostęp do internetu
  • Sport
  • Przedszkole
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Tenis
  • Animacje dla dorosłych
  • Blisko lotniska
  • Spa & Wellness
  • Życie nocne
  • Golf

Naszym zdaniem

Znakomity hotel w pięknym otoczeniu ogrodu, na rozległym terenie między laguną Nichupté a Morzem Karaibskim, przy piaszczystej plaży. Eleganckie wnętrza, obszerne pokoje, różnorodność kulinarna i rekreacyjna. Idealny wybór zarówno na romantyczny wypoczynek we dwoje, jak i wspaniały urlop rodzinny z dziećmi.

Położenie

Ok. 17km od centrum Cancun, przy piaszczystej plaży San Miguelito (bezpłatne parasole, leżaki, ręczniki plażowe), ok. 15km od lotniska Cancún.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, 10 lokali gastronomicznych (2 restauracje główne, restauracje: śródziemnomorska, meksykańska, włoska, azjatycka, bar swim up, klub plażowy, bar koktajlowy), taras słoneczny, bezpłatne Wi-Fi, sala konferencyjna, sklepiki.

Pokoje

Suita junior (ok. 40m2) - klimatyzowany pokój dzienno-sypialny, łazienka (wanna, prysznic, WC, suszarka do włosów), balkon lub taras, sejf (w cenie), minibar (uzupełniany codziennie), telewizja satelitarna, radio, telefon, Wi-Fi (w cenie). Dwie opcje widokowe: na lagunę lub na ocean.

Luxury Junior Suite ocean view - wyposażenie jak w junior suite, większa powierzchnia (ok. 44m kw), taras z widokiem na ocean.

Wyżywienie

All Inclusive: śniadanie (07:00-11:00), obiad (12:30-15:30), kolacja (18:30-22:00) w formie bufetu, przekąski, napoje i alkohole lokalne, jedna kolacja w restauracji a'la carte.

Sport i rozrywka

Kompleks basenów zewnętrznych (woda słodka), kort tenisowy, siłownia, niezmotoryzowane sporty wodne (kajaki, snorkeling), zajęcia sportowe, aerobik, animacje, joga, siatkówka plażowa, warsztaty kulinarne. Za dodatkową opłatą: oświetlenie kortu tenisowego, strefa wellness, zabiegi kosmetyczne, masaże, golf, motorowe sporty wodne.

Dla dzieci

Kluby dla dzieci (z podziałem na wiek), basen, plac zabaw, pokój zabaw, łóżeczko (konieczna rezerwacja), opiekunka do dziecka (płatna).

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Powrót do polski

28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Podatek turystyczny

Począwszy od 1 kwietnia 2021 wszyscy turyści wjeżdżający do stanu Quintana Roo w Meksyku (na terenie którego znajdują się m.in. miejscowości Tulum, Playa del Carmen, Cancun) zobowiązani będą do uiszczenia podatku turystycznego w wysokości ok. 11 $/os. (224meksykańskich pesos).

Podatek ten jest obowiązkowy dla wszystkich podróżnych od 15 roku życia. Można go opłacić wedle uznania - przed przyjazdem na miejsce, w trakcie pobytu lub przed opuszczeniem Meksyku.

Podatek będzie można opłacić poprzez Visitax - dedykowaną stronę internetową lub w automatach dostępnych 24 godziny na dobę na lotnisku w Cancun. Po opłaceniu podatku podróżny otrzyma potwierdzenie z kodem kreskowym, który należy zachować do kontroli (będzie ona przeprowadzona przed wylotem z Meksyku przez lotniskowy personel).

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Aktualizacje covid-19

Zgodnie z rozporządzeniem władz meksykańskiego stanu Quintana Roo - od 26 lipca 2021 r. napoje alkoholowe mogą być serwowane tylko do północy. Dotyczy to wszystkich hoteli, restauracji, barów, room-service itp.

Covid

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Warunki tranzytu

Podczas lotów z i na terytorium Niemiec oraz lotów z przesiadką w Niemczech na lotniskach i w samolotach należy używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. Przyłbice, maski FFP2 z zaworem, chusty oraz szale nie są dozwolone. Maseczkę należy wymieniać co 3 godziny. Podczas odprawy sprawdzane są rodzaje maseczek oraz ich liczba. Brak odpowiedniej maseczki skutkuje odmową wejścia na pokład samolotu.

Ze względu na dynamiczną sytuację i wciąż zmieniające się przepisy dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.

Www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.htm

https://www.swiss.com/pl/en/homepage

https://www.airfrance.fr/en/information/covid-19

Aktualne informacje na temat sytuacji epidemiologicznej i restrykcji obowiązujących w Dominikanie:

https://www.msp.gob.do/

https://www.godominicanrepublic.com/newsroom/coronavirus/

http://dominikana.konsulat.gov.pl/blog/kategorie/aktualnosci/

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Warunki wjazdowe - covid

Aktualizacja z 30maja 2022

Po przylocie do Meksyku nie jest wymagane okazanie zaświadczeń o szczepieniach ani o negatywnym wyniku testu. Nie ma także obowiązku przedstawienia formularza lokalizacyjnego.

Uwaga, ubezpieczenie Best Reisen pokrywa koszty leczenia do wysokości 30 000 EUR. Zalecamy wykupienie ubezpieczenia dodatkowego na sumę nie mniejszą niż 100 000 USD. Oferujemy takie opcjonalne ubezpieczenie obejmujące również skutki izolacji czy kwarantanny.

Koszty leczenia prywatnego są szczególnie wysokie na Jukatanie.

Karta turystyczna

Karta Turystyczna - podróżni podczas przekraczania granicy Meksyku, muszą okazać formularz migracyjny (FM - Formulaio Migratorio. Formularz ten jest rozdawany przez personel pokładowy. Należy go wypełnić w dwóch egzemplarzach, które opieczętuje urzędnik służb migracyjnych i zostawi u siebie oryginał. Kopię należy zachować i okazać podczas wyjazdu. W przypadku braku kopii wyjazd może być utrudniony a w skrajnych przypadkach na podróżnego może zostać nałożona grzywna.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 18 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
8.4

Na podstawie 2 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Wymagających klientów  33%

 

Jakość a cena

100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 8.0
Pokoje 9.0
Położenie 9.7
Posiłki 9.0
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.