| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
deluxe junior suite wyżywienie: All Inclusive | ||||
deluxe family room family club deluxe wyżywienie: All Inclusive | ||||
junior suite with terrace with swimup pool deluxe junior suite pool access wyżywienie: All Inclusive | ||||
platinum suite wyżywienie: All Inclusive | ||||
standard family room with terrace with swimup pool family club deluxe swimout wyżywienie: All Inclusive | ||||
laguna villa suite wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Komfortowy, świetnie usytuowany hotel na wybrzeżu Riviera Maya, w pobliżu najciekawszych i najbardziej ekscytujących atrakcji. Plaża, morze, oferty rekreacyjne i sportowe, przestronne pokoje, specjalna strefa Platinum. Na terenie całego kompleksu 14 restauracji (kuchnia z całego świata; od Meksyku po Hiszpanię) i 17 baów.
Przy piaszczystej plaży, 10minut od Playa del Carmen, ok. 50km od lotniska.
Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne Wi-Fi, 2 restauracje z bufetami (jeden w Grand Riviera Princess, drugi - w Grand Sunset Princess), w kompleksie restauracje z różnorodną kuchnią (np. azjatycka, meksykańska, włoska, steak house, a tylko dla dorosłych gości hiszpańska na terenie Grand Yucatan Princess), sport bar (24h), liczne bary (w lobby, przy basenach, na plaży, w dyskotece), sklepiki, pralnia, wypożyczalnia samochodów.
Deluxe junior suite - obszerny pokój sypialno- dzienny (sofa, stoliczek, fotele), łazienka (wanna z hydromasażem, suszarka), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telewizor z płaskim ekranem, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, bezpłatne łącza Wi-Fi, balkon lub taras. Powierzchnia całkowita- ok. 55m kw.
Deluxe junior suite pool acces- obszerny pokój sypialno- dzienny (sofa, stoliczek, fotele), łazienka (wanna z hydromasażem, suszarka), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telewizor z płaskim ekranem, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, Wi-Fi, taras z bezpośrednim wyjściem do basenu.
Platinum suite - duża sypialnia z częścią wypoczynku dziennego (sofa, fotele, stoliczek), łazienka (wanna lub prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, 2 wiatraki sufitowe, sejf, telewizor z płaskim ekranem, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy, herbaty, Wi-Fi, taras (wanna z hydromasażem). Powierzchnia - ok. 60m kw. Dodatkowo: upominek na powitanie/firmowa torba plażowa, room-service (24 h), wyznaczone alkohole premium, wstęp do Platinum Lounge, na wydzieloną część plaży i basenu, zniżki do spa i aquatic centre.
Laguna villa suite - ekskluzywna sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka (prysznic, wanna, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, Wi-Fi, telewizor z płaskim ekranem, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy, herbaty, taras (wanna z hydromasażem), prysznic w stylu karaibskim (na świeżym powietrzu). Powierzchnia - ok. 65m kw. Dodatkowo: upominek na powitanie/firmowa torba plażowa, room-service (24 h), wyznaczone alkohole premium, wstęp do Platinum Lounge, na wydzieloną część plaży i basenu, zniżki do spa i aquatic centre.
Family Club deluxe - sypialnia (duże łóżko + łóżko piętrowe dla maks. 3 dzieci lub 2 łóżka pojedyncze i sofa), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telewizor z płaskim ekranem (dodatkowo kanał dla dzieci), telefon, Wi-Fi, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łazienka (wanna z hydromasażem, prysznic, szlafroki, kapcie), balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 59m kw. Upominki powitalne dla dzieci.
Family Club Deluxe Junior swimout- sypialnia (duże łóżko + łóżko piętrowe dla maks. 3 dzieci lub 2 łóżka pojedyncze i sofa), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telewizor z płaskim ekranem (dodatkowo kanał dla dzieci), telefon, Wi-Fi, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łazienka (wanna z hydromasażem, prysznic, szlafroki, kapcie), taras z wyjściem do basenu. Powierzchnia - ok. 59m kw. Upominki powitalne dla dzieci.
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski, napoje, lokalne i niektóre międzynarodowe alkohole, kolacje w restauracjach a'la carte (wymagane rezerwacje), minibar (woda, napoje, piwo).
Baseny, tarasy słoneczne, duże fitness center, siatkówka plażowa, salon gier, dyskoteka, animacje (np. aerobik, zumba, nauka tańca), wieczorne pokazy, muzyka na żywo, boisko wielofunkcyjne (koszyjkówka, soccer), tenis stołowy, korty tenisowe, łucznictwo, kajaki, windsurfing. Płatne: pozostałe sporty wodne, nurkowanie, spa (hydroterapia, masaże, zabiegi).
Brodzik, basen, wodny plac zabaw, sala zabaw, gry w patio, miniklub (4-12 lat), klub dla nastolatków, restauracja dla rodzin z małymi dziećmi, menu dziecięce, lodziarnia, wysokie krzesełka, łóżeczka niemowlęce (na zamówienie).
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Meksyku nie wymaga się wizy wjazdowej. Formularz Migracyjny (FMT), który rozdawany jest już na pokładzie samolotu, po wypełnieniu musi być opieczętowany przez urzędnika migracyjnego podczas przekraczania granicy (w przypadku podróży samolotem jest to pierwsze międzynarodowe lotnisko, a nie docelowe). Oryginał wypełnionego formularza odbiera funkcjonariusz służb migracyjnych, natomiast ostemplowaną kopię FMT należy zachować i okazać w momencie wyjazdu z Meksyku. Brak kopii formularza (a w przypadku jego utraty - niedopełnienie obowiązku zgłoszenia tego faktu na policji) może oznaczać przy wyjeździe nałożenie grzywny w wysokości do 100 USD.
Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.
Zaleca się posiadanie ubezpieczenia na sumę nie mniejszą niż około 100 000 USD. Koszty leczenia, operacji i pobytu w szpitalu na dobrym poziomie są bardzo wysokie - porównywalne do tych w USA.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, opłaty za kartę turystyczną, opłaty turystycznej (ok. 2 USD za pokój za noc), bagażu rejestrowanego (w zależności od taryfy przelotu, weryfikacja po założeniu wstępnej rezerwacji).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wyamagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Facebook