| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy wyżywienie: All Inclusive | ||||
double near pool wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Luksusowy hotel, który wraz z siostrzanym Iberostar Quetzal, tworzy rewelacyjną wioskę wakacyjną. Piękna plaża, morze atrakcji, góry pysznego jedzenia, a do tego świetna obsługa, tropikalny ogród, wnętrza inspirowane lokalną kulturą i dużo dobrej zabawy.
Przy piaszczystej plaży Paraiso (bezpłatny serwis plażowy), ok. 3km od centrum Playa del Carmen, ok. 50km od lotniska w Cancun.
Całodobowa recepcja w eleganckim lobby, na terenie kompleksu kilkanaście lokali gastronomicznych, m.in. Tulum (bufety), La Hacienda - kuchnia meksykańska, Palapa Xmal (przy głównym basenie) - kuchnia międzynarodowa, El Bonsai - kuchnia japońska, Tropical - owoce morza, bar w lobby, bary przy plaży i przy basenie, sports bar (tylko dla dorosłych gości), bar w teatrze, kiosk z lodami, klub nocny, minimarket, sklepiki z pamiątkami, bezpłatne Wi-Fi, płatne stanowiska internetowe, room-service.
Double - gustowne, obszerne pokoje standardowe o powierzchni ok. 36m kw. kw.; mają indywidualnie sterowaną klimatyzację, wentylator, łazienkę z prysznicem, bezpłatny Internet bezprzewodowy, TV sat, minibar, telefon, sejf, zestaw do przyrządzania kawy/herbaty, balkon lub taras (widok na ogród).
Double near pool - standardowy pokój blisko basenu. Wyposażenie jak w pokoju double.
2 bedroom family - dwie sypialnie połączone drzwiami wewnętrznymi. Każda ma swą łazienkę (dodatkowo: szlafroki i kapcie) i balkon (widok na ogród). Powierzchnia - ok. 70m kw. Dodatkowo podarunek dla dzieci i przekąski dla dzieci w minibarze.
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów, przekąski w dzień i w nocy, kolacja w wybranej restauracji la carte (wymagana rezerwacja), lokalne i wyznaczone międzynarodowe napoje bezalkoholowe i alkoholowe, minibar (woda i napoje bezalkoholowe) uzupełniany codziennie.
2 baseny o nieregularnym kształcie (bezpłatne parasole, leżaki, ręczniki), centrum fitness, aerobik, gimnastyka w wodzie, bilard, tenis stołowy, korty tenisowe, siatkówka, kajaki, windsurfing, nurkowanie w basenie, dyskoteka, animacje, tańce, wieczorne pokazy, muzyka na żywo. Odpłatnie: centrum nurkowe (wyprawy, sprzęt, kursy), Sensations Spa (sauna, hydromasaże, masaże, zabiegi kosmetyczne i pielęgnacyjne). Niespełna kilometr od hotelu znajduje się pole golfowe.
Brodzik, zjeżdżalnie wodne, plac zabaw, kluby podzielone na grupy wiekowe (Monkey: 4 do 7 lat, Dolphin: 8 -12 lat, Eagle: 13 - 17 lat), menu dziecięce, odpłatna opiekunka.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Meksyku nie wymaga się wizy wjazdowej. Formularz Migracyjny (FMT), który rozdawany jest już na pokładzie samolotu, po wypełnieniu musi być opieczętowany przez urzędnika migracyjnego podczas przekraczania granicy (w przypadku podróży samolotem jest to pierwsze międzynarodowe lotnisko, a nie docelowe). Oryginał wypełnionego formularza odbiera funkcjonariusz służb migracyjnych, natomiast ostemplowaną kopię FMT należy zachować i okazać w momencie wyjazdu z Meksyku. Brak kopii formularza (a w przypadku jego utraty - niedopełnienie obowiązku zgłoszenia tego faktu na policji) może oznaczać przy wyjeździe nałożenie grzywny w wysokości do 100 USD.
Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.
Zaleca się posiadanie ubezpieczenia na sumę nie mniejszą niż około 100 000 USD. Koszty leczenia, operacji i pobytu w szpitalu na dobrym poziomie są bardzo wysokie - porównywalne do tych w USA.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, opłaty turystycznej (ok. 2 USD za pokój za noc), bagażu rejestrowanego (w zależności od taryfy przelotu, weryfikacja po założeniu wstępnej rezerwacji).
Począwszy od 1 kwietnia 2021 wszyscy turyści wjeżdżający do stanu Quintana Roo w Meksyku (na terenie którego znajdują się m.in. miejscowości Tulum, Playa del Carmen, Cancun) zobowiązani będą do uiszczenia podatku turystycznego w wysokości ok. 11 $/os. (224meksykańskich pesos).
Podatek ten jest obowiązkowy dla wszystkich podróżnych od 15 roku życia. Można go opłacić wedle uznania - przed przyjazdem na miejsce, w trakcie pobytu lub przed opuszczeniem Meksyku.
Podatek będzie można opłacić poprzez Visitax - dedykowaną stronę internetową lub w automatach dostępnych 24 godziny na dobę na lotnisku w Cancun. Po opłaceniu podatku podróżny otrzyma potwierdzenie z kodem kreskowym, który należy zachować do kontroli (będzie ona przeprowadzona przed wylotem z Meksyku przez lotniskowy personel).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Zgodnie z rozporządzeniem władz meksykańskiego stanu Quintana Roo - od 26 lipca 2021 r. napoje alkoholowe mogą być serwowane tylko do północy. Dotyczy to wszystkich hoteli, restauracji, barów, room-service itp.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wyamagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podczas lotów z i na terytorium Niemiec oraz lotów z przesiadką w Niemczech na lotniskach i w samolotach należy używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. Przyłbice, maski FFP2 z zaworem, chusty oraz szale nie są dozwolone. Maseczkę należy wymieniać co 3 godziny. Podczas odprawy sprawdzane są rodzaje maseczek oraz ich liczba. Brak odpowiedniej maseczki skutkuje odmową wejścia na pokład samolotu.
Ze względu na dynamiczną sytuację i wciąż zmieniające się przepisy dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.htm
https://www.swiss.com/pl/en/homepage
https://www.airfrance.fr/en/information/covid-19
Aktualne informacje na temat sytuacji epidemiologicznej i restrykcji obowiązujących w Dominikanie:
https://www.msp.gob.do/
https://www.godominicanrepublic.com/newsroom/coronavirus/
http://dominikana.konsulat.gov.pl/blog/kategorie/aktualnosci/
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Aktualizacja z 30maja 2022
Po przylocie do Meksyku nie jest wymagane okazanie zaświadczeń o szczepieniach ani o negatywnym wyniku testu. Nie ma także obowiązku przedstawienia formularza lokalizacyjnego.
Uwaga, ubezpieczenie Best Reisen pokrywa koszty leczenia do wysokości 30 000 EUR. Zalecamy wykupienie ubezpieczenia dodatkowego na sumę nie mniejszą niż 100 000 USD. Oferujemy takie opcjonalne ubezpieczenie obejmujące również skutki izolacji czy kwarantanny.
Koszty leczenia prywatnego są szczególnie wysokie na Jukatanie.
Karta Turystyczna - podróżni podczas przekraczania granicy Meksyku, muszą okazać formularz migracyjny (FM - Formulaio Migratorio. Formularz ten jest rozdawany przez personel pokładowy. Należy go wypełnić w dwóch egzemplarzach, które opieczętuje urzędnik służb migracyjnych i zostawi u siebie oryginał. Kopię należy zachować i okazać podczas wyjazdu. W przypadku braku kopii wyjazd może być utrudniony a w skrajnych przypadkach na podróżnego może zostać nałożona grzywna.
Wymagających klientów 59%
Rodzin z dziećmi 52%
Ceniących spokój 33%
89% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook