| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
standard room double wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Sympatyczny hotel znanej sieci Wyndham, położony w samym sercu Riviera Maya. Idealne miejsce dla złaknionych plaży, słońca, cienia palm, egzotycznych krajobrazów, rozrywek, zwiedzania, zakupów, imprez w meksykańkim klimacie. Obszerne pokoje, nowoczesna architektura, basen. Tylko dla niepalących gości.
W dzielnicy Playacar, region Playa del Carmen, kilka minut od słynnej Piątej Alei, w pobliżu sklepów, barów, stanowisk archeologicznych i plaż, 1km od publicznej plaży, 1,2km od Playacar Beach, 7km od słynnego Xcaret Park, 20km od lotniska w Cancun.
Lobby z całodobową recepcją, bezpłatne W-Fi, restauracja/bar, sala konferencyjna, pralnia.
Standardowe - sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka), biurko, klimatyzacja, TV sat, telefon, sejf, żelazko/deska do prasowania, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, klimatyzacja, Wi-Fi. Powierzchnia - ok. 28m kw.
BB - śniadania w formie bufetów
Basen, taras słoneczny (parasole, leżaki bezpłatnie), siłownia. Sporty wodne, pole golfowe, rozrywka - w centrum kurortu.
Brak infrastruktury dla dzieci.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Meksyku nie wymaga się wizy wjazdowej. Formularz Migracyjny (FMT), który rozdawany jest już na pokładzie samolotu, po wypełnieniu musi być opieczętowany przez urzędnika migracyjnego podczas przekraczania granicy (w przypadku podróży samolotem jest to pierwsze międzynarodowe lotnisko, a nie docelowe). Oryginał wypełnionego formularza odbiera funkcjonariusz służb migracyjnych, natomiast ostemplowaną kopię FMT należy zachować i okazać w momencie wyjazdu z Meksyku. Brak kopii formularza (a w przypadku jego utraty - niedopełnienie obowiązku zgłoszenia tego faktu na policji) może oznaczać przy wyjeździe nałożenie grzywny w wysokości do 100 USD.
Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.
Zaleca się posiadanie ubezpieczenia na sumę nie mniejszą niż około 100 000 USD. Koszty leczenia, operacji i pobytu w szpitalu na dobrym poziomie są bardzo wysokie - porównywalne do tych w USA.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, opłaty za kartę turystyczną, opłaty turystycznej (ok. 2 USD za pokój za noc), bagażu rejestrowanego (w zależności od taryfy przelotu, weryfikacja po założeniu wstępnej rezerwacji).
Osoby podróżujące do Polski samolotem - przed dokonaniem odprawy - są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej - w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy. Karta znajduje się na stronie MSZ: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home Szczegóły: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
Zasady dla podróżnych przybywających do Polski spoza Unii Europejskiej i spoza strefy Schengen
Osoby podróżujące spoza Unii Europejskiej, spoza strefy Schengen, muszą okazać negatywny wynik testu na COVID-19 (PCR lub antygenowy).
Test należy wykonać niezależnie od tego, w jaki sposób odbyła się podróż (transportem zbiorowym, indywidualnym czy pieszo).
Brak testu będzie się wiązać z koniecznością odbycia 7-dniowej kwarantanny.- Wynik testu nie może być starszy niż 24 godziny przed przylotem od momentu pobrania próbki.
• Test można wykonać na niektórych lotniskach w Polsce - przed odprawą graniczną lub 3 godziny po przylocie (licząc od odprawy granicznej). Kwarantanna nie obowiązuje, jeśli podróżny posiada negatywny wynik testu antygenowego lub PCR i spełniaj jeden z poniższych warunków:
1. Jest osobą zaszczepioną pełnym cyklem szczepienia:
• szczepionką, która jest dopuszczona do obrotu w Unii Europejskiej lub znajduje się w wykazie odpowiedników szczepionek dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzonym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH - Państwowy Instytut Badawczy,
• od podania ostatniej dawki szczepienia upłynęło 14 dni (liczone od dnia następującego po dniu podania ostatniej dawki),
• szczepienie jest poświadczone Unijnym Certyfaktem COVID lub innym dokumentem w języku polskim lub angielskim poświadczającym zaszczepienie.2. Przebył zakażenie wirusem SARS-CoV-2 (uzyskał status ozdrowieńca):
• nie później niż 6miesięcy przed dniem przekroczenia granicy PR (180 dni),
• posiada dokument, który potwierdza przebycie choroby, wystawiony w języku polskim albo angielskim, w tym Unijny Certyfikat COVID.
Począwszy od 1 kwietnia 2021 wszyscy turyści wjeżdżający do stanu Quintana Roo w Meksyku (na terenie którego znajdują się m.in. miejscowości Tulum, Playa del Carmen, Cancun) zobowiązani będą do uiszczenia podatku turystycznego w wysokości ok. 11 $/os. (224meksykańskich pesos).
Podatek ten jest obowiązkowy dla wszystkich podróżnych od 15 roku życia. Można go opłacić wedle uznania - przed przyjazdem na miejsce, w trakcie pobytu lub przed opuszczeniem Meksyku.
Podatek będzie można opłacić poprzez Visitax - dedykowaną stronę internetową lub w automatach dostępnych 24 godziny na dobę na lotnisku w Cancun. Po opłaceniu podatku podróżny otrzyma potwierdzenie z kodem kreskowym, który należy zachować do kontroli (będzie ona przeprowadzona przed wylotem z Meksyku przez lotniskowy personel).
Podróżni wylatujący lub wyjeżdżający z Polski są zobowiązani posiadać jeden z poniższych dokumentów (wydrukowany i przetłumaczony na jęz. niemiecki, angielski, francuski, hiszpański lub włoski):
• negatywny wynik testu (PCR, antygenowy, RT-LAMP lub TMA) wykonany nie wcześniej niż 48 h przed rozpoczęciem podróży (czas liczy się od godziny pobrania próbki, a nie od otrzymania wyniku). Testy muszą spełniać kryteria Światowej Organizacji Zdrowia, tj. czułość 80%, swoistość 97%.
• certyfikat osoby zaszczepionej. Od ukończenia pełnego cyklu szczepień musi minąć minimum 14 dni (z 14. dniem włącznie). Ważność certyfikatu wynosi 9miesięcy; 270 dni od szczepienia. Osoba, która jednorazowo przyjęła preparat Janssen (Johnson & Johnson) od 15.01.2022 nie jest uznawana za zaszczepioną. W celu uznania za osobę zaszczepioną konieczne jest przyjęcie drugiej dawki (Johnson & Johnson, lub Pfizer lub Moderna)
• certyfikat ozdrowieńca; jest ważny od 29 dnia po przebytej chorobie i do 90 dni.
Powyższe wymogi nie dotyczą dzieci w wieku poniżej 12 lat. Podróżni wracający samolotem z urlopu i korzystający z transferu przez Niemcy - również zobowiązani są do posiadania takich samych dokumentów.
Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile
Zgodnie z rozporządzeniem władz meksykańskiego stanu Quintana Roo - od 26 lipca 2021 r. napoje alkoholowe mogą być serwowane tylko do północy. Dotyczy to wszystkich hoteli, restauracji, barów, room-service itp.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie ma gwarancji, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Dla chętnych istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą wycenianą indywidualnie.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Tranzyt przez Francję
Pasażerowie lecący z Polski przez Paryż, jeśli nie zmieniają lotniska i jeśli nie opuszczają strefy tranzytowej, nie mają obowiązku przedstawiać zaświadczeń o szczepieniach lub testach.
Tranzyt przez Królestwo Niderlandów
Osoby przesiadające się w Amsterdamie w ramach podróży drogą lotniczą, jeżeli nie opuszczają międzynarodowej strefy tranzytowej lotniska (maks. 1 dzień), są zwolnione z okazywania negatywnych wyników testów COVID, czy zaświadczeń o szczepieniach.
Przed wylotem wymagane jest wypełnienie deklaracji zdrowia https://www.government.nl/topics/coronavirus-covid-19/documents/publications/2021/07/20/covid-19-and-flying-health-declaration-form
Tranzyt przez Szwajcarię
Osoby przesiadające się w Zurychu w ramach podróży drogą lotniczą, jeśli nie opuszczają strefy tranzytowej, nie mają obowiązku przedstawiać zaświadczeń o szczepieniach lub testach.
Wymagane jest wypełnienie karty lokalizacyjnej pasażera.
Zgodnie z wytycznymi rządów i linii lotniczych - na lotniskach i w samolotach należy używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95 lub maseczek chirurgicznych). Przyłbice, maski FFP2 z zaworem, chusty oraz szale nie są dozwolone. Maseczkę należy wymieniać co 3 godziny. Podczas odprawy sprawdzane są rodzaje maseczek oraz ich liczba. Brak odpowiedniej maseczki skutkuje odmową wejścia na pokład samolotu.
Ze względu na dynamiczną sytuację i wciąż zmieniające się przepisy dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.htm
https://www.klm.pl/information/covid-19
https://www.swiss.com/pl/en/homepage
W Meksyku w rejonie Cancun, w razie potrzeby, można wykonać test na COVID-19. Koszt testu antygenowego to około 50 $, a testu PCR około 130 $. Do tych cen należy doliczyć ewentualne koszty transferu.
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Strona polskiego MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/meksyk
Informacje dot. koronawirusa w Meksyku: https://datos.covid-19.conacyt.mx/
Instytut Kocha: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Risikogebiete_neu.html
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, obsługę telefoniczną przedstawiciela lokalnego kontrahenta (kontakt telefoniczny tylko w języku angielskim lub niemieckim), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, telefoniczną obsługę przedstawiciela lokalnego kontrahenta (tylko w języku angielskim lub niemieckim).
Podatku turystycznego (jeśli jest wymagany) płatnego na miejscu w hotelu, opłaty klimatycznej (jeśli jest wymagana) płatna na miejscu w hoteu, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, wizy (jeśli jest wymagana).
Meksyk
Przed wylotem do Meksyku należy wypełnić formularz Questionnaire of Identification of Risk Factors in Travelers, który dostępny jest tu: https://www.vuelaseguro.com/
Formularz należy wypełnić najwcześniej 12 godzin przed wylotem. Po wypełnieniu go otrzymuje się kod QR. W przypadku przelotu z przesiadką, należy podać dane dotyczące ostatniego odcinka lotu (także numery siedzeń), czyli tego, który zakończy się w Meksyku.
Nie jest wymagany żaden test przed przyjazdem do Meksyku.
Mimo iż nie jest to obowiązkowe, bardzo rekomendowane jest posiadanie ubezpieczenia medycznego pokrywającego koszty leczenia COVID-19. W razie zachorowania, podróżny może zostać narażony na bardzo wysokie koszty leczenia. Koszty leczenia prywatnego są szczególnie wysokie na Jukatanie.
Dostępność barów (np. bar przy plaży) oraz atrakcji (np. siatkówka plażowa) usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Ograniczenia tego typu są nakładane przez hotel bez konsultacji i powiadamiania touroperatora.
Facebook