| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Apartament 27B/10 dla 4 osób wyżywienie: własne | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Obiekt położony jest bardzo blisko centrum miasta, tuż przy głównym rynku. Jest to lokalizacja idealna dla gości niezmotoryzowanych. W pobliżu znajduje się wiele punktów gastronomicznych. Okolica jest cicha i spokojna, a osiedle strzeżone całodobowo. Nie oferujemy dostępu do internetu. Wszystkie apartamenty są nowoczesne, zaprojektowane z troską o szczegóły. Aneks kuchenny jest w pełni wyposażony.
•Rynek – 400m
•Sklep spożywczy – 200m
•Restauracja – 200m
•Dworzec PKP – 600m
16:00 - 10:00;
Zameldowanie w biurze lokalnym (ul. miła 2, lokal 104 (parter) , wisła, tel.
+48 33 443 60 28);
Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 09
00–17:00. (Zameldowanie 16:00 – 17:00; Wymeldowanie: do 10:00);
Goście planujący przyjazd poza godzinami zameldowania lub w weekend proszeni są o kontakt z personelem na co najmniej 1 dzień przed przybyciem;
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie o planowanej godzinie przyjazdu;
W momencie zameldowania wymagane jest wpłacenie depozytu zwrotnego w wysokości 500 PLN na wypadek ewentualnych szkód lub preautoryzacja na karcie kredytowej na 500 PLN (płatna na miejscu w biurze lokalnym);
W momencie zameldowania jest pobierana opłata klimatyczna (płatna na miejscu w biurze lokalnym gotówką) 4,40 zł / doba od każdej osoby;
WAŻNE!
W celu zameldowania przed przyjazdem konieczne jest wypełnienie formalności online takich jak
Podpisanie wewnętrznej umowy najmu, uiszczenie pozostałej opłaty za wynajem (jeżeli wpłacona została tylko część), opłaty za sprzątanie, depozytu oraz opłaty klimatycznej i ewentualnych opłat dodatkowych wybranych przez gościa (np. parking, pobyt z psem).
W wybranych apartamentach możliwe jest wejście do apartamentu za pomocą kodu do drzwi, który zostanie udostępniony w dniu zameldowania po wypełnieniu formalności. Informację na temat sposobu odbioru kluczy otrzymacie Państwo na kilka dni przed przyjazdem. Tam, gdzie odbiór kluczy odbywa się w biurze lokalnym, prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na odbiór kluczy (min. 24 h przed przyjazdem).
Apartament nie akceptuje zwierząt.
Płatność za całość rezerwacji musi być uregulowana przed przyjazdem (jest to warunkiem pozostawienia kluczy do apartamentu); w przypadku zameldowania w innych godz. niż 9-17 (pn.-pt.) lub w weekend skontaktuj się z nami
+48 22 450 26 26.
Bezpłatny parking
Jednorazowa opłata za sprzątanie apartamentu 250 - 280 zł
Facebook