| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: śniadania | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na morze, standardowy) wyżywienie: śniadania | ||||
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: pełne wyżywienie | ||||
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na morze, standardowy) wyżywienie: pełne wyżywienie | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na morze, standardowy) wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Położenie:
Hotel Dom Jose znajduje się w kurorcie Quarteira, w bezpośredniej okolicy hotelu liczne restauracje i bary. Do lotniska w Faro ok. 25km. Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego w wysokości ok.1,5 Eur/os./dzień. Podatek jest obligatoryjny i płatny bezpośrednio w recepcji, przed zakwaterowaniem Klientów w hotelu.
Plaża:
Hotel położony przy nadmorskiej promenadzie i przy pięknej, piaszczystej plaży - Praia de Quarteira. Na plaży klub plażowy należący do hotelu - leżaki i parasole dodatkowo płatne (ok. 15 Eur/komplet).
Do dyspozycji gości:
Recepcja, lobby, windy, restauracja, lobby bar, bar przy basenie, niewielki taras słoneczny z basenem oraz leżakami i parasolami. Ręczniki basenowe płatne (ok.10 Eur + ok.10 Eur depozyt).
Wyżywienie:
Śniadania w formie bufetu. Istnieje możliwość dopłaty do obiadokolacji. Dieta bezglutenowa na zapytanie.
Program sportowy i animacyjny:
Hotel organizuje wieczorne show kilka razy w tygodniu. Na czwartym piętrze hotelu mini golf (dodatkowo płatny ok. 3 Eur/os), siłownia (bezpłatnie). Masaże dodatkowo płatne. W okolicy hotelu baza nurkowa, jazda konna, pola golfowe, korty tenisowe, możliwość wypożyczenia rowerów, sporty wodne (windurfing i surfing).
Internet:
Wi-Fi w hotelu gratis.
Kategoria lokalna:
***
Strona www:
Nastawionych na zwiedzanie 45%
Ceniących spokój 30%
Niewymagających 29%
68% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook