| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
standard room (quad) wyżywienie: własne | ||||
standard room (tpl) wyżywienie: własne | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Doskonale zlokalizowany hotel polecany dla gości aktywnie korzystających z uroków Florydy.
W drugiej linii brzegowej, dojście do plaży Miami Beach przez ulicę. W pobliżu teatr i pole golfowe, Park Bayfront w odległości 10,4km od hotelu, Port Lotniczy Miami 16,8km.
Całodobowa recepcja, lobby, bezpłatne Wi-Fi, bankomat, płatne miejsca parkingowe, udogodnienia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Pokój standardowy (22m2) z łazienką (wanna lub prysznic), łóżko typu king-size, klimatyzacja sterowana indywidualnie, telewizor z płaskim ekranem, mała lodówka.
Pokój standardowy dwuosobowy (22m2) z łazienką (wanna lub prysznic) z dwoma podwójnymi łóżkami, klimatyzacja sterowana indywidualnie, możliwość zakwaterowania do 4 osób, pokoje położone na parterze dostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Bez wyżywienia.
Basen zewnętrzny czynny sezonowo (od maja 2022), bezpłatne parasole i ręczniki kąpielowe. Siłownia. Strefa wellness oferująca masaże (za dodatkową opłatą).
Na życzenie łóżeczko lub dostawka dla dziecka, płatne dodatkowo.
Transfer lotnisko-hotel-lotnisko nie jest realizowany przez organizatora i nie jest wliczony w cenę.
Zalecamy wcześniejszą rezerwację transferu lub wypożyczenie samochodu. Taksówka kosztuje ok. 40-60 USD za przejazd do Miami South Beach/ Sunny Island.
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Należy posiadać paszport biometryczny, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu. Od 11 listopada 2019 roku obywatele polscy, planujący pobyt w USA krótszy niż 90 dni, mogą korzystać z Programu Ruchu Bezwizowego (Visa Waiver Program). By wjechać na teren USA, wystarczy uzyskać zezwolenie wydawane za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Autoryzacji Podróży (ESTA). Wniosek o zezwolenie trzeba złożyć najpóźniej na 72 godziny przed planowaną podróżą na stronie: https://esta.cbp.dhs.gov/. Koszt to 14 USD.
Więcej informacji na stronie: https://pl.usembassy.gov/pl/
Zaleca się posiadanie ubezpieczenia na sumę nie mniejszą niż około 100 000 USD. Koszty leczenia, operacji i pobytu w szpitalu są bardzo wysokie.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wyamagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, bagaż podręczny (8 kg), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę telefoniczną, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. TFG i TFP.
Opłaty klimatycznej ok. 10-40 USD/dzień/pokój *, Resort Fee 10-50 USD/dzień/pokój **, transferu na trasie lotnisko-hotel-lotnisko ***, dopłaty do dodatkowego bagażu, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń w tym od uprawiania sportów czy kosztów rezygnacji.
• opłata klimatyczna pobierana będzie bezpośrednio w hotelu w momencie zakwaterowania, płatna karta lub gotówką
** opłata pobierana w hotelu za możliwość korzystania z jego udogodnień. Aktualne stawki można sprawdzić m.in. na stronie: https://miamibeachadvisor.com/resort-fees/#gref
*** przejazd na własną rękę i własny koszt. Sugerujemy transport taksówką. W zależności od wybranego hotelu oraz warunków drogowych w okręgu Miami South Beach/ Sunny Island, koszt taksówki w granicach 40-60 USD.
UWAGA!!!
W większości hoteli konieczne jest posiadanie karty kredytowej. Depozyt pobierany jest jako zabezpieczenie na pokrycie dodatkowych kosztów podczas pobytu (tj. mini bar, internet etc.) i ewentualnych zniszczeń i rozliczany w dniu wykwaterowania.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/stany-zjednoczone-ameryki
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/international-travel/travel-assessment/index.html
Testy: https://www.hhs.gov/coronavirus/community-based-testing-sites/index.html
CDC: https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/noncitizens-US-air-travel.html#anchor_1634928804881 * Instytucja odpowiedzialna za wjazd: Customs and Border Protection, https://www.cbp.gov/, z zagranicy: +1-202-325-8000, z USA: 877-227-5511 * Instytucja odpowiedzialna za kwarantannę:
Centers for Desease Control and Prevention, https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/index.html, 800-232-4636
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Karta Lokalizacji Pasażera
Przed lotem powrotnym do Polski należy wypełnić online Kartę Lokalizacji Podróżnego, która dostępna jest pod linkiem: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
Szczegółowe informacje, w tym podstawa prawna, dotyczące Karty Lokalizacji Podróżnego dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp.
Podczas lotu powrotnego, obsługa samolotu poprosi także o wypełnienie deklaracji zdrowia.
Czyste formularze będą dostępne na pokładzie samolotu, zalecamy jednak wydrukowanie i wypełnienie ich wcześniej.
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Brak rezydenta na miejscu.
W razie nagłych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem alarmowym: +48 881 000 436.
Facebook