kod oferty: EG-713517

Marseilles Hotel ****

Zdjęcia  |  Mapa  
Lokalizacja: Stany Zjednoczone Ameryki » Floryda » Miami
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 12.10.2022
Cena od: 14 583 zł 7 dni/os. 14 771 zł
  Rezerwuj  
Zadaj pytanie do oferty zamknij

Marseilles Hotel ****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

  • Best Reisen od 14 583 zł/os.

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Warszawa - Chopin 12.10.2022   godz. 12:15       Powrót z:  Miami 19.10.2022   godz. 19:40
Cena za pokój
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: własne  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Best Reisen o tej ofercie

Zalety regionu

  • Park Narodowy Everglades uznany przez UNESCO za rezerwat biosfery
  • Kennedy Space Center na przylądku Canaveral
  • Disneyland (4 tematyczne parki rozrywki: Magic Kingdom, Epcot, Disney?s Hollywood Studios i Disney?s Animal Kingdom)
  • Key West (dom-muzeum Hemingwaya, Wild Dolphin Adventures)
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Nurkowanie
  • Blisko lotniska
  • Dostęp do internetu
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Basen odkryty
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
  • Sporty wodne

Naszym zdaniem

Nowocześnie urządzony hotel położony przy piaszczystej plaży, w zabytkowej, tętniącej życiem, części Miami Beach.

Położenie

Hotel usytuowany w centrum Miami Beach, słynącego z zabytkowych budynków w stylu art deco, ok. 18km od lotniska w Miami. W bliskim sąsiedztwie bogata oferta restauracyjna, kluby i kawiarnie.

Wyposażenie

Recepcja całodobowa z usługą concierge, lobby, windy, przechowalnia bagażu, pralnia. Restauracja z tarasem, bar w lobby oraz bar przy basenie płatne dodatkowo.

Pokoje

Klimatyzowane standardowe pokoje 2-os. z łóżkami typu queen z łazienką (prysznic z wc, suszarka do włosów), TV Sat, telefonem, zestawem do parzenia kawy/herbaty, żelazkiem, deską do prasowania oraz sejfem. Lodówka płatna dodatkowo ok. 5 USD/dzień

Sport

Podgrzewany basen zewnętrzny wraz z tarasem słonecznym - leżaki oraz hamaki przy basenie bez dodatkowych opłat. Serwis plażowy płatny dodatkowo.

Transfer

Transfer lotnisko-hotel-lotnisko nie jest realizowany przez organizatora i nie jest wliczony w cenę.

Zalecamy wcześniejszą rezerwację transferu lub wypożyczenie samochodu. Taksówka kosztuje ok. 40-60 USD za przejazd do Miami South Beach/ Sunny Island.

Dodatkowe informacje i opłaty

Goście mogą być zobowiązani do uiszczenia następujących obowiązkowych opłat:

Resort Fee: 39,90 USD za pokój/za noc, które obejmuje: dostęp do basenu, dostęp do plaży, leżaki plażowe, ręczniki plażowe, dostęp do Internetu, lokalne rozmowy telefoniczne, sejf w pokoju.

Podczas zameldowania, wymeldowania lub zakupu obiekt pobiera następujące opłaty i kaucje: Kaucja (gotówka lub karta): 200 USD za pokój, za pobyt.

Opłata za śniadanie: od 10 do 25 USD dla dorosłych, 10 USD do 15 USD dla dzieci (w przybliżeniu), opłata za parking: 31 USD za noc (przywileje wjazdu/wyjazdu).

Wcześniejsze zameldowanie/ późniejsze wymeldowanie jest dostępne za opłatą (w zależności od dostępności).

Powrót do polski

Powrót Do Polski

28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Należy posiadać paszport biometryczny, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu. Od 11 listopada 2019 roku obywatele polscy, planujący pobyt w USA krótszy niż 90 dni, mogą korzystać z Programu Ruchu Bezwizowego (Visa Waiver Program). By wjechać na teren USA, wystarczy uzyskać zezwolenie wydawane za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Autoryzacji Podróży (ESTA). Wniosek o zezwolenie trzeba złożyć najpóźniej na 72 godziny przed planowaną podróżą na stronie: https://esta.cbp.dhs.gov/. Koszt to 14 USD.

Więcej informacji na stronie: https://pl.usembassy.gov/pl/

Zaleca się posiadanie ubezpieczenia na sumę nie mniejszą niż około 100 000 USD. Koszty leczenia, operacji i pobytu w szpitalu są bardzo wysokie.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, bagaż podręczny (8 kg), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę telefoniczną, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. TFG i TFP.

Cena nie zawiera

Opłaty klimatycznej ok. 10-40 USD/dzień/pokój *, Resort Fee 10-50 USD/dzień/pokój **, transferu na trasie lotnisko-hotel-lotnisko ***, dopłaty do dodatkowego bagażu, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń w tym od uprawiania sportów czy kosztów rezygnacji.

• opłata klimatyczna pobierana będzie bezpośrednio w hotelu w momencie zakwaterowania, płatna karta lub gotówką

** opłata pobierana w hotelu za możliwość korzystania z jego udogodnień. Aktualne stawki można sprawdzić m.in. na stronie: https://miamibeachadvisor.com/resort-fees/#gref

*** przejazd na własną rękę i własny koszt. Sugerujemy transport taksówką. W zależności od wybranego hotelu oraz warunków drogowych w okręgu Miami South Beach/ Sunny Island, koszt taksówki w granicach 40-60 USD.

UWAGA!!!

W większości hoteli konieczne jest posiadanie karty kredytowej. Depozyt pobierany jest jako zabezpieczenie na pokrycie dodatkowych kosztów podczas pobytu (tj. mini bar, internet etc.) i ewentualnych zniszczeń i rozliczany w dniu wykwaterowania.

Covid

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ:

https://www.gov.pl/web/dyplomacja/stany-zjednoczone-ameryki

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/international-travel/travel-assessment/index.html

Testy: https://www.hhs.gov/coronavirus/community-based-testing-sites/index.html

CDC: https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/noncitizens-US-air-travel.html#anchor_1634928804881 * Instytucja odpowiedzialna za wjazd: Customs and Border Protection, https://www.cbp.gov/, z zagranicy: +1-202-325-8000, z USA: 877-227-5511 * Instytucja odpowiedzialna za kwarantannę:

Centers for Desease Control and Prevention, https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/index.html, 800-232-4636

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Kod qr -formularz sanitarny

Karta Lokalizacji Pasażera

Przed lotem powrotnym do Polski należy wypełnić online Kartę Lokalizacji Podróżnego, która dostępna jest pod linkiem: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

Szczegółowe informacje, w tym podstawa prawna, dotyczące Karty Lokalizacji Podróżnego dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp.

Podczas lotu powrotnego, obsługa samolotu poprosi także o wypełnienie deklaracji zdrowia.

Czyste formularze będą dostępne na pokładzie samolotu, zalecamy jednak wydrukowanie i wypełnienie ich wcześniej.

Atrakcje na świeżym powierzu

Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.

Opieka na miejscu

Brak rezydenta na miejscu.

W razie nagłych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem alarmowym: +48 881 000 436.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 17 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.