| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
superior (ds) wyżywienie: śniadania | ||||
deluxe (dx) wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Komfortowy hotel znanej marki, jeden z bardziej cenionych tej klasy na wyspie Phuket. Znajduje się przy pięknej plaży Karon, w otoczeniu palm kokosowych. Położenie na zboczu wzgórza gwarantuje wspaniałe widoki na plażę i lagunę.
Położony w rejonie Karon, około 400m od pięknej, piaszczystej plaży Karon Beach, w niewielkiej odległości od sklepów, targu nocnego, 15min od słynnego z życia nocnego rejonu Patong, ok. 45km do międzynarodowego lotniska.
Recepecja, lobby, restauracja z kuchnią tajską oraz międzynarodową, bar nad basenem, winda, sala konferencyjna, parking, pralnia, Wi-Fi bezpłatnie na terenie całego hotelu.
Superior - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, mała lodówka, Wi-Fi, telefon, balkon lub taras z widokiem na ląd/ogród. Możliwa jedna dostawka za dopłatą. Powierzchnia - ok. 23m kw.
Deluxe - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, mała lodówka, Wi-Fi, telefon, balkon lub taras z widokiem na ogród i częściowym widokiem na morze. Możliwa jedna dostawka. Powierzchnia - ok. 26m kw.
Deluxe family - większa sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka, telewizor, mała lodówka, telefon, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, balkon lub taras z widokiem na ogród lub częściowym widokiem na morze. Ppowierzchnia - ok. 40m kw. Możliwość zakwaterowania 2 dorosłych i 2 dzieci.
BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania i kolacje w formie bufetu
FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
Napoje płatne dodatkowo.
3 baseny z widokiem na malowniczą lagunę i plażę Karon, siłownia, bilard, spa (aromaterapia, zabiegi kosmetyczne, masaże).
Uwaga, od 10.06 do 10.07.2022 są prowadzone prace remontowe 2 basenów (każdy po kolei). W tym czasie mogą wystąpić niedogodności i hałas. Podczas remontu jednego basenu - dwa pozostałe są do dyspozycji gości.
Brodzik
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Par 67%
Nastawionych na zwiedzanie 50%
Aktywnych 33%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook