| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na basen) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Położony w centralnej części strefy turystycznej wyspy, najbogatszej w wakacyjne atrakcje, oferuje smaczną kuchnię, miłą obsługę i bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne. Znakomite programy animacyjne, także dla najmłodszych Gości, zadbane pokoje i dobry poziom all inclusive. Wielkie wrażenie robi fantastyczny, duży basen, znakomicie wkomponowany w ogród z palmami, na którego tle pięknie prezentują się jasne budynki hotelowe, nawiązujące do lokalnej architektury. Polecany rodzinom z dziećmi, idealny na wakacje z przyjaciółmi, świetny dla wszystkich pragnących spędzić aktywne wakacje.
W Sidi Bakour; ok. 5km od MIDOUN; najbliższe sklepy, bary i dyskoteka ok. 200m od hotelu; ok. 3km od Muzeum Djerba Explore
Ok. 26km od lotniska Djerba-Zarzis
Ok. 350m od hotelu; piaszczysta; łagodne zejście do morza; dojście drogą; bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki płatne; bar objęty all inclusive
Czterogwiazdkowy; stylowy; 416 pokoi, 4 budynki, 1 piętro, 2 windy; przestronne lobby; całodobowa recepcja; taras z widokiem na morze i ogród; ogród; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa
Basen, słodka woda, nieregularny kształt, gł. 1,4-1,6 ; basen dla dzieci ze zjeżdżalnią, słodka woda, nieregularny kształt, gł. 0,3-0,4m; przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; materace i ręczniki płatne
3 korty tenisowe; siatkówka; piłka nożna; minigolf; boccia; aerobik; animacje dla dorosłych i dla dzieci (listopad-marzec); miniklub (4-12 lat, czynny: kwiecień-październik); plac i pokój zabaw dla dzieci; dyskoteka; za opłatą (oferta zewnętrzna): jazda konna ok. 200m od hotelu, pole golfowe ok. 1km od hotelu
Basen kryty, słodka woda, prostokątny kształt, ok. 1,4-1,6m; za opłatą: sauna, hammam, masaże
Dodatkowo płatne: usługa konsjerża; lekarz na wezwanie; fryzjer; kantor; sejf w recepcji; minimarket; sklep z pamiątkami; kiosk; pralnia; wypożyczalnia samochodów i rowerów
00216/76730400; www.vinccihotels.com
Foteliki w restauracji ; łóżeczko dla dziecka do 2 lat; basen ze zjeżdżalnią ; plac i pokój zabaw; miniklub (4-12 lat, czynny: kwiecień-październik); animacje
2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 22m²; zadbany; centralna klimatyzacja (lipiec-wrzesień); łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka); telewizja satelitarna; telefon; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem); balkon lub taras (stolik i krzesełka); widok na ogród; za opłatą: sejf, lodówka (ok. 7 TND/dzień)
2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 22m²; zadbany; centralna klimatyzacja (lipiec-wrzesień); łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka); telewizja satelitarna; telefon; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem); balkon lub taras (stolik i krzesełka); widok na basen; za opłatą: sejf, lodówka (ok. 7 TND/dzień)
4-os. (maks. 3 os. dorosłe); ok. 30m²; centralna klimatyzacja (lipiec-wrzesień); łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka); telewizja satelitarna; telefon; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem); balkon lub taras (stolik i krzesełka); za opłatą: sejf, lodówka (ok. 7 TND/dzień)
Restauracja główna – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa; restauracja à la carte; w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci; bar w lobby, bar przy basenie, bar na plaży
Śniadanie (7.00-10.00), późne śniadanie (10.00-12.00), obiad (12.30-14.00) i kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (12.30-15.00) i podwieczorek (15.00-17.00) w formie bufetu w wyznaczonym barze; napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe (10.00-23.00) w barach; raz na pobyt kolacja w restauracji à la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja); wymagane noszenie opasek all inclusive
Rodzin z dziećmi 43%
Ceniących spokój 39%
Wymagających klientów 27%
77% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook