| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na morze, standardowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Suite dwuosobowy + dwie dostawki (max. dwie osoby dorosłe + dwoje dzieci) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Hammamet
Hotel w super lokalizacji blisko pięknej, piaszczystej plaży, morza oraz portu i knajpek, idealnie na romantyczne spacery we dwoje. Obiekt urządzony jest w mauretańskim stylu. Całodzienne animacje zadowolą miłośników aktywnego wypoczynku, jak również rodziny z dziećmi.
Yasmine Hammamet, 8km od Hammamet, 30km od lotniska w Enfidha-NBE, 97km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 28000m2.
4 *
1999 r. Odnowiony w 2008 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), basen kryty, 2 baseny odkryte. Klienci hotelu El Mouradi El Menzah mogą korzystać z infrastruktury hotelu El Mouradi Hammamet Resort poza restauracją główną i barem głównym. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
10m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 70m długości, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.
Zlokalizowane są w 1 budynku: (liczba pięter: 4, liczba wind: 4).
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
• junior suity: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
• restauracje (2), restauracja a la carte, bary (3), cukiernia
All Inclusive
(09:00-23:00)
• śniadanie (06:30-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej
• późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-15:00), przekąski (15:30-17:30) serwowane w restauracji "Tratoria"
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
• 1 wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
• "Touns" lokalna
• brodziki (2)
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 8-12 lat
• dzieci w wieku 1-7 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
• kort do tenisa ziemnego
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy, rzutki, bilard
• koszykówka
• siatkówka plażowa
• minigolf
• miniboisko do piłki nożnej
• aerobik
• animacje
• jacuzzi
• oświetlenie kortu
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• talasoterapia
• masaż, sauna
• salon piękności
• łaźnia turecka
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - CAŁODOBOWO
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 100 GOŚĆ NA 300m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, ROZPAKOWANE
• Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - WZYWANY JEST LEKARZ I WDRAŻANE SĄ PROCEDURY USTALONE PRZEZ TUNEZYJSKI RZĄD
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W
Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).
Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.
• 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 * i 4 *
• 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3 *
• dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2 *
26.08.2020 10:44
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Pokoje 4 osobowe
Rodzin z dziećmi 22%
Aktywnych 13%
Wymagających klientów 12%
74% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook