| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na morze, standardowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (superior) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (Prestige) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Zarzis
Hotel położony jest na plaży, w sercu morskiej oazy, w turystycznej części Zarzis i ok. godziny drogi samochodem do wyspy Djerba. Oferuje swoim Gościom szereg udogodnień takich, jak np.: basen, serwis plażowy w cenie, miniklub dla dzieci czy zajęcia rekreacyjno-sportowe.
Sangho, 50km od lotniska w Zarzis-DJE. Hotel usytuowany na powierzchni: 40000m2.
4 *
4 *
2003 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (4), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen kryty, 2 baseny odkryte. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt).
Zlokalizowane są w 3 budynkach (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
Double Standard dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
• Double Standard Sea View dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
• Double Superior dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Prestige dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3), kawiarnia, cukiernia
All Inclusive
(09:00-23:00)
• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
• przekąski (12:00-14:00), podwieczorek (16:00-17:00)
• lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• 1 wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
• śródziemnomorska
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
• korty do tenisa ziemnego (3)
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• rzutki
• koszykówka
• siatkówka plażowa
• minigolf
• miniboisko do piłki nożnej
• aerobik
• siłownia
• lekkie animacje
• oświetlenie kortów
• bilard
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• talasoterapia
• masaż, sauna, jacuzzi
• dyskoteka
• salon piękności
• łaźnia turecka
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).
Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.
• 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 * i 4 *
• 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3 *
• dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2 *
21.04.2023 16:04
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe
Rodzin z dziećmi 47%
Ceniących spokój 29%
Par 24%
77% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook