Położenie:
Hotel zlokalizowany jest ok. 2km od ścisłego centrum Alanyi z pięknym portem, licznymi barami, restauracjami, bazarem i licznymi sklepami. Najbliższy przystanek lokalnej komunikacji znajduje się ok. 100m od hotelu. Odległość od lotniska w Antalyi ok. 125km. Przed hotelem ciągnie się piękny deptak wzdłuż morza.
Plaża:
Do słynnej plaży Kleopatry jedynie ok. 50m (przejście przez ulicę). Leżaki i parasole na plaży płatne (ok. 6 EUR/dzień/komplet – plaża publiczna).
Do dyspozycji gości:
Hotel składa się z 2 budynków głównych. Recepcja 24 h, windy, lobby, przechowalnia bagażu, restauracja główna, bar przy basenie. Basen z wydzielonym brodzikiem, leżaki i parasole przy basenie dostępne bezpłatnie. Hotel nie prowadzi serwisu ręczników kąpielowych. Za opłatą: pralnia, fryzjer.
Pokoje:
Hotel dysponuje 145 pokojami typu standard (pow. ok. 17m2) dla 2 osób dorosłych (możliwość 1 dostawki dla osoby dorosłej w formie normalnego łóżka). Pokoje wyposażone są w: łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, indywidualnie sterowaną klimatyzację, TV Sat., telefon, sejf (płatny dodatkowo ok. 2 EUR/dzień), mini lodówkę, umeblowany balkon. Możliwość wstawienia łóżeczka dla dziecka do 2 lat bezpłatnie – do potwierdzenia na miejscu.
Wyżywienie:
All Inclusive: śniadanie (08:00-09:30, lunch (12:30-14:00), obiadokolacja (19:00-21:00). Napoje bezalkoholowe i lokalne alkoholowe dostępne są w barze przy basenie (10:30-22:00). Bar na plaży (09:00-19:00) płatny dodatkowo. All Inclusive nie obejmuje napoi importowanych, soków ze świeżo wyciskanych owoców, kawy po turecku i lodów.
Program sportowy i animacyjny:
Hotel nie prowadzi animacji. Raz w tygodniu hotel organizuje dla gości wieczór turecki. Ponadto: siatkówka plażowa, tenis stołowy. Płatne dodatkowo: niewielki salon SPA, sauna, łaźnia turecka, sporty wodne na plaży (skutery wodne, kajaki, parasailing, nurkowanie, rowery wodne i inne).
Internet:
W lobby Internet Wi-Fi bezpłatny, przy basenie, w restauracji i w pokojachpłatny dodatkowo (ok. 2 EUR/dzień).
Kategoria lokalna:
***
Strona www:
Niewymagających 57%
Nastawionych na zwiedzanie 27%
Ceniących spokój 20%
81% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook