kod oferty: EG-690031

Tac Premier ****

Lokalizacja: Turcja » Riwiera Turecka » Alanya
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 13.10.2022
Cena od: 4 156 zł 14 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

95% klientów
poleca ten hotel

7.6

Na podstawie
31 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Tac Premier ****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Katowice 13.10.2022   godz. 09:30       Powrót z:  Antalya 27.10.2022   godz. 06:45
Cena za pokój
Pokój dwuosobowy wyżywienie: All Inclusive  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Oasis Tours o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Duży kompleks składający się z 7 budynków połączonych mostami i tarasami.
  • Polecany osobom szukającym rozrywki i rodzinom ze starszymi dziećmi.
  • Świetna lokalizacja: ok. 1 km od ścisłego centrum Alanyi. Obok hotelu liczne sklepy, bary i restauracje oraz kantor.
  • Blisko słynnej plaży Kleopatry - jedynie 70 m (przejście przez ulicę).
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Sporty wodne
  • Blisko centrum
  • Dostęp do internetu
  • Życie nocne
  • Blisko lotniska
  • Basen kryty
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Bez paszportu
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Spa & Wellness

Opis

Lokalizacja

Ok.1km od ścisłego centrum Alanyi, zaledwie 50m od plaży Kleopatry. W okolicy hotelu liczne kawiarnie i sklepiki. Lotnisko Antalya znajduje się w odległości ok. 125km.

Plaża

Piaszczysta, publiczna plaża Kleopatry ok. 50m od hotelu, przejście przez ulicę. Leżaki, materace i parasole (płatne). HOTEL - 254 pokoje w 7 budynkach połączonych mostami i tarasami, recepcja 24h, windy, lobby, przechowalnia bagażu. Restauracja główna, 3 bary: bar przy basenie, w lobby

Dodatkowo płatne: stanowisko internetowe, pralnia, sklep, centrum Spa.

Wi-Fi w lobby bezpłatnie

Pokoje

Standardowe dla 2 osób dorosłych z możliwościa dwóch dostawek dla jednej osoby dorosłej lub dwójki dzieci. Wyposażenie: klimatyzacja (depozyt za pilota ok. 10 EUR), łazienka (prysznic/wanna, WC, suszarka do włosów), telefon, TV Sat, sejf (płatny), lodówka (woda bezpłatnie tylko podczas check in, dalsza konsumpcja płatna dodatkowo), w większości pokoi umeblowany balkon lub taras.

Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen o nieregularnych kształtach z wydzieloną częścią dla dzieci, basen kryty, taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami i parasolami. Brak ręczników plażowych i basenowych.

Siłownia, tenis stołowy, dzienny i wieczorny program animacyjny.

Płatne: Spa, bar na plaży, sporty wodne na plaży.

Wyżywienie

All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00-24:00. Więcej informacji o hotelu: http://www.tacpremierhotel.com/tac-premier-hotel-spa/tr

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sporotwych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.

Zmiana dla podróżujących

Od 28marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.

Od dnia 28marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:

• przedstawiania certyfikatu szczepienia,

• wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,

• odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

Link do aktualnego rozporządzenia:

https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf

https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html

UWAGA!

Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego

Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp

KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.

Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą. WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami rejsowymi corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon, SunExpress oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.

Warunki przelotu corendon

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny). Do każdej rezerwacji w tafyfie ECO istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.

Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

WAŻNE (dotyczy taryfy ECO bez bagażu rejestrowanego w cenie)! Odprawy na wylot z Polski i na powrocie Klienci muszą dokonać sami, logując się na stronie www.corendonairlines.com (numer rezerwacji podany na bilecie) najwcześniej do 7 dni przed datą powrotu, a najpóźniej do 1 dnia przed datą powrotu. Klienci mogą również odprawić się na lotnisku - koszt odprawy 10 Euro od osoby - pokrywają Uczestnicy.

Warunki przelotu

Sunexpress

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. |

WAŻNE! Klienci odprawiają się na lotnisku na podstawie dokumentu tożsamości przy odprawie paszportowo-bagażowej.

Covid 19

OD 2 CZERWCA 2022

TEST: BRAK

Rodzaj testu

BRAK

Zwolnienie z testu

BRAK TESTU

Od 02 czerwca 2022 r. Turcja zniosła ograniczenia wjazdowe.

Turyści z Polski nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!

Aktualne informacje statystyczne dotyczące sytuacji epidemicznej w Turcji publikowane są na stronie tureckiego Ministerstwa Zdrowia: https://covid19.saglik.gov.tr/.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Cena zawiera / nie zawiera

Cena zawiera

• ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• bilet lotniczy,

• zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),

• wyżywienie według wybranej opcji,

• bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),

• 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• 23 kg w przypadku przelotów liniami Corendon w stawce FLEX

• transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta

• odprawa na wylot

Uwaga! podstawa ceny nie zawiera

• bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi; w przypadku przelotów liniami rejsowymi Corendon stawka ECO nie zawiera bagażu głównego!

• odprawy na powrót - koszt 10 Euro od osoby na lotnisku lub bezpłatna odprawa on line do 7-1 dnia od daty wylotu; Klienci odprawiają się sami (dotyczy taryfy ECO)

Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora/rezydenta. Klienci dysponują telefonem do rezydenta w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek.

UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 7 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

Serwis hotelowy

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Warunki podróżowania

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 17 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
7.6

Na podstawie 31 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Par  67%
Szukających rozrywki  54%
Aktywnych  42%

 

Jakość a cena

92% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 7.7
Pokoje 8.1
Położenie 8.9
Posiłki 8.3
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.