5
Turcja/Belek
Położony w spokojnej okolicy, otwarty w 2005 roku, częściowo wyremontowany w 2020 roku, usytuowany na powierzchni ok. 12.000m, składa się z 4, 5-piętrowych budynków; do dyspozycji gości: 2 baseny zewnętrzne, 3 zjeżdżalnie, basen kryty z wydzieloną częścią dla dzieci (czynny w sezonie zimowym), restauracja główna, 2 restauracje A la carte (raz na pobyt kolacja w wybranej restauracji bezpłatnie), 5 barów, 2 sale konferencyjne
Bogazkent, ok. 11km od centrum Belek, ok. 40km od lotniska w Antalyi
Prywatna, piaszczysto-żwirowa plaża znajduje się bezpośrednio przy hotelu; serwis plażowy (bezpłatnie: leżaki, parasole, materace, ręczniki)
316 pokoi: pokoje standardowe (ok. 29m2), pokoje rodzinne (ok. 45m2, 2 oddzielne sypialnie), pokoje promocyjne - na zapytanie (mogą różnić się wielkością, lokalizacją i wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej cenie); wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka, TV, sejf (płatny), minibar (bezpłatne napoje bezalkoholowe), balkon
Ultra All Inclusive - śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), przekąski (12:00-16:00, 23:00-24:00), lody (15:00-16:00); lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (10:00-02:00); dodatkowo płatne: napoje importowane i wysokojakościowe, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane, napoje energetyczne
Animacje, aerobik, dyskoteka, łaźnia turecka, sauna, rzutki, boccia, tenis stołowy, siatkówka plażowa, bezpłatne Wi-Fi w wyznaczonych strefach
Centrum Spa & Wellness, siłownia, fryzjer, fotograf, pralnia, lekarz, salon gier, mini market, wypożyczalnia samochodów, sporty wodne na plaży
Animacje, mini klub, mini disco, brodzik, plac zabaw, menu i krzesełka w restauracji, łóżeczko (na życzenie), opiekunka (płatna)
Www.aydinbeyresorts.com.tr
Aktualizacja z dnia 06.03.2021
*** Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. w wyposażeniu pokoi, serwisie plażowym oraz w serwisie gastronomicznym.
Rodzin z dziećmi 48%
Ceniących spokój 33%
Szukających luksusu 33%
86% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook