kod oferty: EG-481904

Tu Casa Gelidonya Hotel ****

Lokalizacja: Turcja » Riwiera Turecka » Kemer
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 14.11.2020
Cena od: 1 494 zł 4 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

7.6

Na podstawie
29 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Tu Casa Gelidonya Hotel ****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

  • Coral Travel / Wezyr od 1 494 zł/os.

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Brak ofert dla podanych opcji

Coral Travel / Wezyr o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Świetna obsługa kelnerska
  • Obfite posiłki
  • Wysoki poziom obsługi hotelowej
  • Dobrze sprzątane pokoje
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do internetu
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Basen kryty
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Rowery

Region

Kemer

Opis

Hotel położony w popularnej wśród turystów miejscowości Kemer, w której spotykają się błękitne wybrzeże z zielenią gór Taurus. Goście odnajdą tu zalety hotelu na wakacyjny relaks jak również miejskiego hotelu - relaks nad hotelowym basenem lub na plaży słuchając szumu fal i spacery uliczkami miasta do późnych godzin nocnych poród sklepików, restauracyjek barów i dyskotek.

Lokalizacja

800m od centrum Kemer, 60km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 7000m2.

Kategoria organizatora

4 *

Data otwarcia

1998 r. Odnowiony w 2018 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bary (4), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen kryty, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

Plaża

150m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 100m długości, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki, bar na plaży, płatne: ręczniki plażowe.

Pokoje

Zlokalizowane są w 3 budynkach (liczba pięter: 3, liczba wind: 3)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, wanna lub prysznic, WC), balkon

• pokoje ekonomiczne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracja główna, bary (4), cukiernia

All Inclusive

(10:00-23:00)

• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (09:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej

• przekąski (12:00-16:00), podwieczorek (16:00-17:00) w barze przy basenie

• przekąski (11:00-15:00) w GOZLEME CADIRI

• lody

• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

• pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-6 lat, 7-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• siłownia

• animacje

• sauna

Płatne

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - ZA OPŁATĄ

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NA ŻYCZENIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 75m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE

• Czy leżaki są dezynfekowane? - CODZIENNIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE

• Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE

• Czy siłownia jest czynna? - NIE

• Czy mini klub jest czynny? - NIE

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - SKONTAKTOWANIE SIĘ ZE SZPITALEM ANADOLU, Z KTÓRYM HOTEL MA UMOWĘ. OBIEKT JEST PRAWIDŁOWO PRZYSTOSOWANY DO PROCEDUR DOTYCZĄCYCH COVID-19. CHORY ZOSTANIE PRZETRANSPORTOWANY DO IZOLATKI ORAZ ZOSTANĄ URUCHOMIONE ODPOWIEDNIE PROCEDURY

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - OBIEKT JEST PRAWIDŁOWO PRZYSTOSOWANY DO PROCEDUR DOTYCZĄCYCH COVID-19. CHORY ZOSTANIE PRZETRANSPORTOWANY DO IZOLATKI ORAZ ZOSTANĄ URUCHOMIONE ODPOWIEDNIE PROCEDURY

Aktualizacja opisu

10.07.2020 16:53

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni

Wi-Fi

SPA

Siłownia

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Sporty wodne

Sale konferencyjne

Pokoje 5 osobowe

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 15 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
7.6

Na podstawie 29 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Niewymagających  24%
Ceniących spokój  24%
Szukających rozrywki  21%

 

Jakość a cena

73% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 7.4
Pokoje 7.7
Położenie 7.5
Posiłki 8.3
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.