| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Studio 2 osobowe wyżywienie: własne | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Ok. 2km od starożytnego miasta Side, ok. 70km od lotniska Antalya
Ok. 2km od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Parasole, leżaki na plaży bezpłatne.
HOTEL - 155 pokoi w 6 budynkach, recepcja. Płatne: lekarz na wezwania, sklep, fryzjer, kawiarenka internetowa. Restauracja główna, bar.
Typu studio (maks. 2 osoby), apartament z 1 sypialnią (maks. 4 osoby)
Wszystkie apartamenty aneks kuchenny, lodówkę, czajnik, toster, telewizor, telefon, sejf (za dopłatą), klimatyzację (za dopłatą), balkon
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen w kształcie koniczyny, basen kryty basen (otwarty poza sezonem w zależności od warunków pogodowych), basen dla dzieci ze zjeżdżalniami, basen relaksacyjny, tarasy słoneczne bezpłatne leżaki, plac zabaw dla dzieci, dzienne animacje, wieczorne rozrywki. Płatne: łaźnia turecka, masaże, bilard, cymbergaj, sala gier. WYŻYWIENIE -BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych przez hotel godzinach (między 10:00 - 22:00)
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.
Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oferty All Inclusive (HB/BB/FB). Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive (HB/BB/FB) Goście otrzymują na miejscu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). W przypadku oferty All Inclusive posiłki/przekąski/napoje oferowane są w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw i atrakcji, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Część sportów, gier, usług i menu - dodatkowo płatna. Godziny funkcjonowania barów All inclusive mogą ulegać zmianie i mogą funkcjonować w systemie wymiennym. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami rejsowymi corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon, SunExpress oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny). Do każdej rezerwacji w tafyfie ECO istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
WAŻNE (dotyczy taryfy ECO bez bagażu rejestrowanego w cenie)! Odprawy na wylot z Polski i na powrocie Klienci muszą dokonać sami, logując się na stronie www.corendonairlines.com (numer rezerwacji podany na bilecie) najwcześniej do 7 dni przed datą powrotu, a najpóźniej do 1 dnia przed datą powrotu. Klienci mogą również odprawić się na lotnisku - koszt odprawy 10 Euro od osoby - pokrywają Uczestnicy.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
WAŻNE! Klienci odprawiają się na lotnisku na podstawie dokumentu tożsamości przy odprawie paszportowo-bagażowej.
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
OD 2 CZERWCA 2022
TEST: BRAK
BRAK
BRAK TESTU
Od 02 czerwca 2022 r. Turcja zniosła ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!
Aktualne informacje statystyczne dotyczące sytuacji epidemicznej w Turcji publikowane są na stronie tureckiego Ministerstwa Zdrowia: https://covid19.saglik.gov.tr/.
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
• ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• bilet lotniczy,
• zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
• wyżywienie według wybranej opcji,
• bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
• 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• 23 kg w przypadku przelotów liniami Corendon w stawce FLEX
• transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
• odprawa na wylot
• bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi; w przypadku przelotów liniami rejsowymi Corendon stawka ECO nie zawiera bagażu głównego!
• odprawy na powrót - koszt 10 Euro od osoby na lotnisku lub bezpłatna odprawa on line do 7-1 dnia od daty wylotu; Klienci odprawiają się sami (dotyczy taryfy ECO)
Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora/rezydenta. Klienci dysponują telefonem do rezydenta w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 7 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Facebook