| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
2 os. Pokój Comfort z widokiem na ogród wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Położenie:
Hotel położony na rozległym terenie w pięknym ogrodzie. Ok. 4km od Ricadi oraz Capo Vaticano i ok. 7km od Tropei, gdzie znajduje się wiele atrakcji, sklepów i restauracji. Na zapytanie i za dopłatą transfer hotelowym busem do Tropei (ok.40 EUR/2 strony/ bus 4-osobowy) i do Capo Vaticano (ok. 5 EUR/2 strony/ os.). Do lotniska w Lamezia di Terme ok. 75km. Konieczność uiszczenia obowiązkowej opłaty za podatek turystyczny, bezpośrednio w hotelu ok. 0,75 EUR/os./dzień (dotyczy osób powyżej 14 roku życia).
Plaża:
Ok. 50m do prywatnej, piaszczysto-żwirowej plaży (w zależności od położenia pokoju, zalecane obuwie ochronne). Bezpłatnie 2 leżaki i parasol/pokój. Możliwy zakup ręczników plażowych (ok. 15 EUR) lub ich wypożyczenie (ok. 5 EUR).
Do dyspozycji gości:
Recepcja, restauracja, ogród, bar z przekąskami. Basen z bezpłatnymi leżakami (zamykany w godz. 13:00-16:00), basen dla dzieci, taras słoneczny. Możliwość wypożyczenia samochodów i skuterów za pośrednictwem hotelu.
Wyżywienie:
Śniadania kontynentalne oraz obiadokolacje w formie bufetu. Za dodatkową oplatą lunche serwowane w formie bufetu. Do lunchu i obiadokolacji woda. Pozostałe napoje płatne dodatkowo.
Program sportowy i animacyjny:
Hotel prowadzi animacje w wersji soft w języku włoskim. Kort tenisowy (konieczna wcześniejsza rezerwacja), tenis stołowy, siatkówka plażowa, rowery wodne, kajaki, boccia, aerobik. Mini klub dla dzieci w wieku 5-12 lat i animacje w języku włoskim, plac zabaw.
Internet:
Płatny Internet Wi-Fi we wspólnych częściach hotelu (ok. 1,5 EUR/godz., 5 EUR/5 godz. lub 10 EUR/dzień).
Kategoria lokalna:
***
Strona www:
Rodzin z dziećmi 60%
Ceniących spokój 60%
Wymagających klientów 20%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook